Latvijā ienācis Eiropas vadošais apavu tirgotājs


DeichmannRiga public. foto
Šā gada aprīlī Latvijā darbību ir uzsācis Eiropas vadošais apavu tirgotājs – Vācijas uzņēmums DEICHMANN, kas kopš 2008. gada ir atvēris 18 veikalus Lietuvā un šogad plāno atvērt pirmo veikalu arī Igaunijā. Uzņēmums saskata Baltijas valstu tirgū lielu potenciālu un sagaida šeit pozitīvus rezultātus.

DEICHMANN ir ģimenes uzņēmums un tirgus līderis Vācijas un Eiropas apavu biznesā ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi. Paplašināšanās Baltijas tirgū ir daļa no DEICHMANN 2019. gada izaugsmes plāniem, un šajā reģionā uzņēmums saskata lielu potenciālu. “Esam priecīgi uzsākt darbību Latvijas tirgū un piedāvāt mūsu produkciju Latvijas iedzīvotājiem. Ienākšana Latvijā ir daļa no mūsu attīstības plāniem Baltijas valstīs, kurās saskatām lielu potenciālu un attīstības iespējas, tādēļ sagaidām šeit pozitīvus rezultātus,” uzsvēra uzņēmuma pārstāve, Baltijas reģiona pārdošanas menedžere Živile Bložiene. Savu pirmo veikalu Latvijā DEICHMANN atvēra šā gada 4. aprīlī Rīgā jaunajā tirdzniecības centrā AKROPOLE, kur šobrīd nodarbina 15 darbiniekus.

Plānotās investīcijas visas DEICHMANN grupas mērogā 2019. gadā sasniedz rekordlielu summu – 285 miljonus eiro. Līdzekļi tiks ieguldīti esošo veikalu tīkla modernizācijā un jaunu veikalu atvēršanā, kā arī internacionalizācijā un digitalizācijā. 2019. gadā grupa plāno visā pasaulē atvērt 229 jaunus veikalus un modernizēt 256 esošos veikalus. Savukārt nākamais tirgus, uz ko lūkojas uzņēmums, ir Tuvie Austrumi. Ja tas izrādīsies veiksmīgs, ir paredzēta paplašināšanās visā Arābijas pussalā un Ziemeļāfrikā.

Bez tradīcijām bagātiem zīmoliem, tādiem kā Elefanten, Gallus un Medicus, DEICHMANN piedāvā elegantas premium segmenta apavus no 5th Avenue. Uzņēmuma Graceland kolekcija jauniešiem iemieso sevī jaunākās modes vēsmas, savukārt daudziem sportistiem Victory sporta apavi ir viņu sporta ekipējuma neatņemama daļa. Sortimentu papildina arī tādi slaveni zīmoli kā Adidas, Nike un Fila, kā arī stilīgi aksesuāri.

“Uzņēmumam ir jākalpo cilvēkiem” – tāda no paša sākuma ir bijusi DEICHMANN Grupas korporatīvās misijas filozofija. DEICHMANN cenšas sekot šim principam, un tas atspoguļojas visās uzņēmuma darbības jomās – no komunikācijas ar patērētājiem līdz palīdzībai cilvēkiem, kuriem ir nepieciešams atbalsts. Turklāt ģimene, kurai pieder DEICHMANN, pati uzņemas aktīvu lomu dažādos sociālajos projektos gan tās mītnes zemē Vācijā, gan ārvalstīs.

DEICHMANN ir tirgus līderis Vācijas un Eiropas apavu biznesā. Kopš 1913. gada tas ir ģimenes uzņēmums. Uzņēmums tika dibināts pirms vairāk nekā 100 gadiem Esenē, Vācijā, kur joprojām atrodas uzņēmumu grupas galvenā mītne. 2018. gada 31. decembrī uzņēmumam piederēja 4 053 veikali, kā arī 40 interneta veikali, un tas nodarbināja 40 698 cilvēkus. Aizvadītajā finanšu gadā DEICHMANN SE kopējais apgrozījums 25 Eiropas valstīs un ASV sasniedza 5,8 miljardus eiro (neto apgrozījums 5 miljardi eiro).


 


 

Alina Rence
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli