Pieaug pieprasījums pēc "Ādažu Čipsi" sāļajām kukurūzas bumbām


foto;orkla.lv
"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārdošanas dati liecina, ka Latvijā iecienītākā čipsu un sāļo uzkodu zīmola "Ādažu Čipsi" sāļo kukurūzas bumbu pieprasījums 2018. gada pirmajos septiņos mēnešos pieaudzis par 29%.

Pirmo reizi siera bumbas sākām ražot 1995. gadā. Šobrīd siera bumbas ir “Ādažu Čipsu” populārākais sāļo uzkodu produkts, pēc kura pieprasījums joprojām turpina augt. Katru gadu “Ādažu Čipsu” ražošanas apmēros vērojama izaugsme, kas galvenokārt ir saistīta ar sāļo uzkodu un kartupeļu čipsu pieprasījuma pieaugumu Latvijā un eksporta tirgos, kā arī veiktajām investīcijām tehnoloģiskajos uzlabojumos pēdējo gadu laikā,” stāsta Orkla Confectionery & Snacks Latvija sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

“Ādažu Čipsu” sortimentā ir sāļās bumbas ar siera, kečupa, krējuma un sīpolu garšu. Sāļās kukurūzas bumbas ar siera garšu ir “Ādažu Čipsu” iecienītākais produkts arī Lietuvā. Uzņēmums tās eksportē arī uz Baltkrieviju, Lielbritāniju, Īriju, Izraēlu, Nīderlandi, Slovākiju un Krieviju.

Turpinot piedāvāt jaunus un inovatīvus produktus, “Ādažu Čipsi” no 2018. gada augusta laiduši klajā nebijušu jaunumu – saldās kukurūzas bumbas ar ābolu kūkas un zemeņu kokteiļa garšu. Jaunums pieejams lielākajās tirdzniecības vietās Latvijā.

“Ādažu Čipsu” pirmsākumi meklējami jau 1972. gadā, kad vietējā kolhozā „Ādaži” sāka ražot pirmos kraukšķīgos kartupeļu salmiņus, savukārt 1993. gadā tika izveidots zīmols “Ādažu Čipsi”, kas strauji kļuva par Latvijas vadošo kartupeļu pārstrādes zīmolu, ražojot un izplatot kartupeļu čipsus un citas sāļās uzkodas. 25 gadu laikā kopumā saražotas vairāk nekā 45 000 tonnas kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu.

Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir vadošais šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēku.

Par “Orkla”:

“Orkla” ir vadošais plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādātājs. Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir “Orkla” galvenie tirgi, kas veido aptuveni 80% no apgrozījuma uzņēmuma zīmolu patēriņu preču segmentā. “Orkla” grupai ir stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Centrāleiropā un Indijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā.

“Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2017.gadā bija 39,6 miljardi NOK (4 miljardi EUR), Orkla grupā kopumā strādā vairāk nekā 18 000 darbinieku.

 

Orkla Confectionery & Snacks Latvija
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles
apdrošināšana  octa  kasko  kasko apdrošināšana