Coca-Cola un FIFA Pasaules kauss atzīmē sadarbību 40 gadu garumā

Šodien, 14. jūnijā, aprit četrdesmitā gadskārta Coca-Cola sadarbībai ar Pasaules kausu, kas aizsākās 1978.gadā. Šī, jubilejas, gada Coca-Cola FIFA Pasaules kauss, kas norisināsies no 14. jūnija līdz 15. jūlijam Krievijas lielākajās pilsētās Maskavā, Sanktpēterburgā, Kaļiņingradā, Ņižņijnovgorodā, Sočos un citviet, tiks atklāts ar spēli starp Krievijas un Saūda Arābijas valstsvienību izlasēm.

Līdzīgi kā iepriekš, arī šogad Pasaules kausa līdzjutēji tiks iesaistīti dažādās aktivitātēs. Kopš pagājušā gada septembra Coca-Cola komanda aktīvi apceļo pasauli, viesojoties jau vairāk nekā 65 pilsētās 51 pasaules valsī, sniedzot iespēju faniem redzēt čempionāta galveno balvu klātienē. Lai izceltu galvenās vērtības, ko pārstāv sadarbība starp FIFA Pasaules kausu un Coca-Cola, – iekļaušanu sabiedrībā un dažādību pasaulē – ierakstīta arī īpaša dziesma “Krāsas” (Colors), ko izpilda Džeisons Derulo (Jason Derulo). Tā aicina atbalstīt vienlīdzību un svinēt dažādību, nevienu nešķirojot pēc tā piederības. Šis gads iezīmē arī jaunu pavērsienu sadarbības attīstībā, jo parakstīts pasaulē pirmais virtuālā vēstneša līgums. Kopā ar Electronic Arts, kas ir arī FIFA Pasaules kausa 2018 datorspēles veidotāji, tika noslēgta vienošanās ar tās galveno virtuālo varoni Aleksu Hanteru (Alex Hunter).

“Mēs uzņēmumā Coca-Cola esam priecīgi, ka sadarbība ar FIFA Pasaules kausu turpinās,” komentē Coca-Cola Company Baltijas sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka. “Šogad lielāks uzsvars tiek likts uz vietējiem tirgiem, tai skaitā Latviju. Domājot par spēles līdzjutējiem, izveidota īpaša pudele ar futbola reljefu, ļaujot ikvienam kļūt par mazu šī globālā pasākuma daļu. Jāpiebilst, ka ekskluzīva iespēja tiks dota arī diviem vēstnešiem no Latvijas, kuri klātienē apmeklēs FIFA Pasaules kausa spēli Sanktpēterburgā, lai pēc tam dalītos savos iespaidos ar plašāku auditoriju."

Aizvadīto FIFA čempionātu laikā uzņēmums Coca-Cola parūpējies par ne mazāk aizraujošām aktivitātēm. 2014. gadā Brazīlijā tika piedāvāta 20 īpaša dizaina pudeļu kolekcija, izveidots laimes karogs, kas iekļāva 220 tūkstošus fanu fotoattēlu un novēlējumu, kā arī rīkots konkurss, dodot iespēju līdzjutējiem dalīties ar savām idejām spēles talismana vārdam. Savukārt, Trofejas tūre notiek jau kopš 2006. gada un ar katru čempionātu fanu skaits, kam ir dota iespēja redzēt balvu, palielinās, kļūstot par neaizmirstamu un nozīmīgu notikumu pirmsspēļu laikā.

Par uzņēmumu Coca-Cola Company

Uzņēmums Coca-Cola Company (NYSE: KO) ir pasaulē lielākais dzērienu uzņēmums, kas dod iespēju produkta patērētājiem 200 valstīs atspirdzināties ar vairāk nekā 500 gāzētiem un negāzētiem dzērieniem. Coca-Cola Company uzņēmums ir viens no pasaules vērtīgākajiem un atpazīstamākajiem zīmoliem, kura portfelis iekļauj zīmolus 21 miljardu dolāru vērtībā. 19 no šiem produktiem pieejami ar samazinātu cukura daudzumu vai pilnībā bez tā, ļaujot ierobežot uzņemto cukura daudzumu. Bez uzņēmuma apazīstamākā dzēriena Coca-Cola tas pārvalda arī tādus produktus kā Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, POWERADE, Neptunas, Minute Maid, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA, Del Valle un citus.

Coca-Cola Company
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles
apdrošināšana  octa  metāla durvis  kasko apdrošināšana  vannu restaurācija