Par Latvijas garšionāri kļūst Anna Litviņenko

2017.gada 4.augustā noslēdzās Latvijas iecienītākā čipsu zīmola "Ādažu Čipsi" konkurss "Garšionārs", kurā ar vairāk nekā 25 400 balsu no Latvijas iedzīvotājiem par uzvarētāju kļuva Anna Litviņenko. Konkursa uzvarētāja balvā saņēma 1 000 eiro lielu laimestu.

Svaigumiņš” čipsu autore Anna Litviņenko skaidro: “Man ir patiess prieks par uzvaru “Garšionārs” konkursā un to, ka Latvijas iedzīvotāji iecienīja un iemīļoja manis radīto čipsu garšu. Kulinārija ir mans hobijs, tādēļ arī radot čipsus “Svaigumiņš”, es rūpīgi domāju par to, kā veidot unikālu un nebijušu garšas buķeti. Garšas receptes pamatā ir mērce, kas papildināta ar svaigu gurķu un zaļumu pavasarīgo svaigumu, kā arī mazliet pikantuma un skābā krējuma maigumu.”

Kopumā “Garšionārs” kampaņas laikā Latvijas iedzīvotāji radīja vairāk nekā 77 000 jaunas čipsu garšas idejas, no kurām „Orkla Confectionery & Snacks Latvija” žūrija un degustatori meklēja labākās garšas ar augstāko potenciālu Latvijas tirgū. “Garšionārs” finālā cīnījās divas nebijušas garšas –“Svaigumiņš” un “Dažādais Latvietis”. Abas jaunradītās čipsu garšas bija pieejamas tirdzniecībā visā Latvijā, kā arī Latvijas iedzīvotāji bija aicināti balsot, kura no garšām ir viņu iemīļotākā. Kampaņas laikā kopumā tika saņemtas vairāk nekā 39 700 balsis no visas Latvijas.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša: “Esam priecīgi redzēt tik lielu atsaucību no Latvijas iedzīvotāju puses, radot un balsojot par jaunu čipsu garšas radīšanu. “Ādažu Čipsi” ir moderns un nemitīgi augošs zīmols, kas piedāvā daudzveidīgu sortimentu ar augstākās kvalitātes sāļajām uzkodām visām gaumēm. Šoreiz jauna produkta izstrādē esam vistiešākajā veidā aicinājuši iesaistīties Latvijas iedzīvotājus, kas bija ļoti aizraujošs process. Tieši uzvarētājas Annas radītie čipsi “Svaigumiņš" papildina iecienītos un iemīļotos diļļu čipsus ar jauniem garšas akcentiem – svaiga gurķa, skābā krējuma, diļļu un mārrutku garšas niansēm.”

“Garšionārs” kampaņa norisinājās no šī gada februāra līdz augustam. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā. Uzņēmuma produkcija ar zīmolu “Taffel” tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Skandināviju, ASV, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.

 

Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.

Par “Orkla”:

“Orkla” ir vadošais plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādātājs. Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir “Orkla” galvenie tirgi un tie veido aptuveni 80% no apgrozījuma uzņēmuma zīmolu patēriņu preču segmentā. “Orkla” grupai ir stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Centrāleiropā un Indijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā.

“Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. No 2016.gada 31.decembra “Orkla” grupā strādā 18 154 darbinieki. “Orkla” apgrozījums 2016.gadā bija 4,2 miljardi eiro (NOK 37,8 miljardi). 

Orkla Confectionery & Snacks Latvija

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas