VENDEN nāk klajā ar jaunu produktu – viegli gāzētu ūdeni


Aldis Škutāns.
No 1. augusta veikalu plauktos visā Latvijā būs pieejams jaunais VENDEN produkts – viegli gāzētais dabīgais minerālūdens, kas radīts konsultējoties ar ārstiem un dietologiem, lai patērētājiem piedāvātu vēl lielākas izvēles iespējas. Tāpat VENDEN sortimentā ir arī cits jaunums - gāzēts bezalkoholisks dzēriens ar citrona un dzērveņu garšu. Abi dzērieni ir bez cukura un kalorijām, kas tika radīti ar mērķi papildināt veselīgo un ieteicamo dzērienu kategoriju.

Kopējais ūdens tirgus piedzīvo izaugsmi - 2017. gadā Baltijā tas ir sasniedzis aptuveni 148 miljonus eiro, salīdzinājumā ar aptuveni 129 miljoniem eiro 2014. gadā, tas nozīmē, ka pārliecinoši aug patērētāju pieprasījums un rada pārliecību, ka arī vadošie veikalu tīkli tuvākajā laikā paplašinās sortimentu un novērtēs dzērienus, kas ir bez cukura vai ar samazinātu tā daudzumu.

“VENDEN sortimentā bija gāzēts un negāzēts ūdens, taču, ņemot vērā sabiedrībā valdošās tendences un pieprasījumu, nolēmām piedāvāt patērētājiem arī viegli gāzētu ūdeni. Ja parasto gāzēto ūdeni, ko faktiski varētu klasificēt kā stipri gāzētu, vairāk izvēlas vīrieši, tad viegli gāzētais ūdens ir vairāk paredzēts sieviešu auditorijai. Tas ir piemērots vidusceļš tiem, kuriem karbonizētais ūdens tomēr šķiet pārlieku ass, taču tik un tā vēlas kaut ko gāzētu. Dalījums tiek noteikts, vadoties pēc CO2 koncentrācijas ūdenī, viegli gāzētajam ūdenim tas ir no 4,5 līdz 6 g/l, savukārt, ja CO2 koncentrācija ir lielāka par 6 g/l, to jau var uzskatīt par stipri gāzētu ūdeni,” stāsta VENDEN izpilddirektors Aldis Škutāns.

No uzņēmuma piedāvātā sortimenta aptuveni 80% ir negāzētie ūdeņi, savukārt, atlikušie – 20% dažāda veida gāzētie ūdeņi. Ūdens tiek piedāvāts arī dažāda tilpuma pudelēs, tostarp arī īpaši pielāgotās pudelēs bērniem, kurās iestrādātā membrāna novērš ūdens izliešanos.

Viegli gāzētais ūdens nav vienīgais jaunais VENDEN produkts – salīdzinoši nesen, tikai pērnā gada nogalē ražotājs laida klajā ūdeni ar dabīgiem aromātiem, kura pārdošanas tendences ir ļoti pozitīvas. “Kopš 2016. gada nogales patērētājiem piedāvājam negāzētu ūdeni ar citronu vai dzērveņu aromātu, kas ir pilnībā dabīgs, bez krāsvielām un cukura. Pagaidām tā ir salīdzinoši maza kategorija, taču tendences liecina, ka tai ir lielas izredzes nostiprināties tirgū. Šo ūdeni piedāvājam patērētājiem arī Lietuvā un Igaunijā, kur kategorijas tirgus ir daudzkārt plašāks, attiecīgi 7,7% un 2,9% no kopējā tirgus, salīdzinot ar 0,5% Latvijā,” piebilst A.Škutāns. Aromatizētā ūdens tirgus 2016. gadā Lietuvā sasniedza aptuveni 13,8 miljonus eiro, Igaunijā – aptuveni 2,1 miljonu eiro, savukārt, Latvijā – 0,5 miljonus eiro.

Uzņēmuma VENDEN pamatdarbības veids ir dabīgā avota ūdens un dabīgā minerālūdens ražošana, ūdens lietošanas iekārtu noma, kafijas un saistīto produktu tirdzniecība, kā arī kafijas iekārtu noma. Tas jau vairāk kā divdesmit gadus darbojas 18,9 litru ūdens biznesā un ir tirgus līderis šajā ūdens nozares segmentā.


 

Marta Kive
VENDEN pārstāve

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas