Volvo Trucks kravas automašīnu piedāvājumā neatrast vārdu "neiespējami"

No 7. līdz 10. jūnijam karjerā "Vārpas", Tīnūžu pagastā norisinājās "Volvo Trucks Tehnikas dienas", kuru ietvaros bija iespēja iepazīties ar jaunākajiem Volvo Trucks kravas automobiļiem – FMX un FH, tostarp, sēsties pie auto stūres, lai novērtētu inovācijas, kuras tiek piedāvātas minētajos kravas auto. Jāpiebilst, ka vien tikai aizvadītajā gadā Volvo FMX un FH tika prezentēti izstādē Gēteburgā, Zviedrijā.

“Volvo Truck Latvia” rīkotājdirektors Endrjū O’Bruks (Andrew O’Brooks) uzsver: „Dižiem darbiem nepieciešamas dižas kravas automašīnas. Volvo Trucks smagiem darba apstākļiem paredzēto kravas automašīnu piedāvājumā neatrast vārdu "neiespējami". Šīs kravas automašīnas ne vienmēr ir vienkārši smagiem darba apstākļiem pielāgoti transportlīdzekļi. Volvo Trucks piedāvā plašu atbilstīgu kravas automašīnu klāstu būvniecības, mežizstrādes, pārvadājumu un citos segmentos. Tādējādi Volvo Trucks ir kļuvis par vienu no spēcīgākajiem līderiem smagiem darba apstākļiem paredzēto kravas automašīnu segmentā.”

Tehnikas dienās bija iespējams sēsties pie stūres Volvo FMX pašizgāzējiem, trīspusējiem pašizgāzējiem, kā arī Volvo FH pašizgāzējiem, vilcējiem ar pašizgāzēja puspiekabi un kokvedējiem. FH un FMX sērijas šasijas un seglu vilcēji ir piemēroti braukšanai gan pa ceļiem, gan bezceļa apstākļos. Kopumā testa braucienos ar jaunākajiem Volvo Trucks spēkratiem devās vairāk nekā 300 cilvēku.

Volvo FMX

Jaunākās Volvo Trucks kravas automašīna FMX ir apgādātas ar vairākām inovācijām, ko līdz šim nav piedāvājuši citi ražotāji, kā piemēram, tandēma tilta pacelšana, automātiskā visu riteņu piedziņa, ļoti viegli vadāmā Volvo dinamiskā stūrēšanas sistēma un divu sajūgu pārnesumkārba I-Shift Dual Clutch.

Dodoties testa braucienos, bija iespējams izmēģināt jauno, viegli vadāmo Volvo dinamiskās stūrēšanas sistēmu, kura no citām automašīnām atšķiras ar piecām īpašībām. Pirmkārt, braucot pāri nelīdzeniem ceļiem, bedrēm, braukšana ir vienmērīgāka, mazāk jūtami atsitieni. Jaunajām FMX ir vieglāka stūrēšana, braucot lēni, kā arī braucot atpakaļgaitā, jo atlaižot stūri, tā automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā. Pateicoties stūrēšanas sistēmai, arī sānvēja radītie traucējumi ir maksimāli samazināti, kā arī tiek kompensēts slīpums un uzlabota virziena stabilitāte, braucot pa ieslīpiem ceļiem.

Tikmēr izmantojot I-Shift pārnesumkārbu, nav jādarbina ne smags sajūgs, ne arī pārslēgsvira, tādējādi visu uzmanību var veltīt ceļam un apkārtējai satiksmei. Ar tās palīdzību ir iespējams ietaupīt līdz pat 5% degvielas. Tai ir ievērojami mazāki iekšējie enerģijas zudumi nekā manuālajās pārnesumkārbās, taču, ja tomēr ir vēlme pārnesumu pārslēgt ar roku, to var vienkārši kontrolēt, izmantojot pogu uz vadības sviras.

FMX modeļiem ir unikāla tandēma tilta pacelšana, kas ļauj atvienot un pacelt vienu no dzenošajām asīm, tādējādi nodrošinot labāku saķeri, lielāku pagrieziena rādiusu un efektīvāku degvielas patēriņu. Savukārt ar pilnpiedziņas sistēmu vairs nebūs tādu nepārbraucamu vai neizbraucamu ceļu. Pateicoties tai var braukt cauri purviem, dubļiem, smiltīm un uzbraukt stāvos pakalnos.

Volvo FH

Savukārt FH modeļiem ir neatkarīga priekšējā balstiekārta, kas nodrošina riteņu savstarpēji neatkarīgu vertikālu pārvietošanos, tādējādi nodrošinot izcilu vadāmību. Savukārt elektroniskā bremžu sistēma (EBS) nodrošina lielisku reakciju, veiktspēju un bremžu nostrādi, vienlaikus sniedzot piekļuvi vairākām noderīgām funkcijām.

FH sērijas transportlīdzekļi ir arī ar leģendāro 16,1 litru dzinēju D16K ar jaudu līdz 750 Zs un griezes momentu līdz 3550 nm. Savukārt 14 pakāpju manuālajai pārnesumkārbai ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem ir divi lēngaitas pārnesumi, divpadsmit sinhronizētie turpgaitas pārnesumi un četri atpakaļgaitas pārnesumi. Papildus tam, pārnesumkārbas ir iespējams aprīkot ar kompakto palēninātāju, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju.

FH automašīnu modeļiem ir īpaši uzlabota kabīnes konstrukcija un spoileri, tādējādi tas viss brīvi slīd cauri gaisa plūsmām. FH automašīnām ir garā kabīne vai pat luksusa tipa lielā kabīne Globetrotter XL, kurai ne tikai ir lielisks vizuālais dizains, bet tai ir arī pirmklasīga drošība pret triecieniem no ārpuses. Pēc Volvo plašās testēšanas programmas, tika pierādīts, ka Volvo FH ir drošākais Volvo pasaulē. Priekšējās drošības konstrukcijas jeb FUPS nodrošina vieglo automašīnu vadītāju aizsardzību. Šī sistēma daļēji absorbē sadursmes triecienu, ieliecoties zem kravas automašīnas, un tagad tā ir efektīva pat tad, ja brauc ar lielāku ātrumu. Trieciena gadījumā FUPS spēj plastiski deformēties par 20 centimetriem, kas palielina šīs konstrukcijas iespējas glābt dzīvību un aizsargāt kravas automašīnu vadītājus no ievainojumiem negadījumā.

Volvo Trucks piedāvā pilnu vidējas un lielas tonnāžas kravas automašīnu klāstu, nodrošinot pilnīgus transporta risinājumus, kas atbilst visaugstākajām profesionālo klientu prasībām. Klientu atbalstu nodrošina 2000 izplatītāji un servisi vairāk nekā 120 pasaules valstīs. Volvo kravas automašīnas tiek ražotas 15 pasaules valstīs. 2016. gadā Volvo visā pasaulē pārdeva vairāk nekā 102 800 kravas automašīnu. Volvo Trucks ir daļa no Volvo Group, kas ir viens no pasaulē lielākajiem kravas automašīnu, autobusu, būvtehnikas, kā arī ūdens transporta un rūpniecisko dzinēju ražotājiem. Grupa piedāvā arī finanšu un apkalpošanas risinājumus. Volvo darba pamatā esošās vērtības ir kvalitāte, drošība un rūpes par apkārtējo vidi.

VOLVO TRUCK LATVIA SIA

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas