Ziņas | Tirgus vēstis


LMT kāpina apgrozījumu, pieslēgumu skaitu un investīcijas

Pateicoties pārdomātai attīstības stratēģijai, mobilo datu patēriņa pieaugumam un jaunu pakalpojumu attīstībai, 2018. gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmo ceturksni, LMT turpinājis stabilu izaugsmi. LMT apgrozījums šajā periodā pieaudzis par 5,3 %, sasniedzot 49,6 miljonus eiro, savukārt klientu pieslēgumu skaits – par 4,6 %, sasniedzot 1,26 miljonus. Investīcijas tehnoloģiju infrastruktūrā un jaunu, eksportspējīgu pakalpojumu attīstībā sasniedz 5.9 miljonus eiro – par 5.6 % vairāk nekā pērn gada pirmajā ceturksnī.

Svini pavasari izstādē "Dārzs un dzīvesstils 2018"

Jau no 27. līdz 29. aprīlim Ķīpsalā notiks dārzkopības izstāde "Dārzs un dzīvesstils 2018", kura apmeklētājus priecēs ne tikai ar plašu un daudzveidīgu preču piedāvājumu, bet arī ar noderīgiem semināriem, tehnikas demonstrācijām un izmēģinājumiem, konkursiem un lustīgu festivālu trīs dienu garumā! Apvieno lietderīgo ar patīkamo – dodies uz izstādi "Dārzs un dzīvesstils"!

Topošā "Akropole" kļuvusi par Latvijā pirmo BREEAM sertificēto tirdzniecības centru projektēšanas stadijā

Topošais daudzfunkcionālais iepirkšanās un izklaides centrs "Akropole" ir pirmais tirdzniecības centrs Latvijā, kas jau ēkas projektēšanas stadijā, ir ieguvis prestižo BREEAM sertifikātu. Sertifikāts apliecina projekta atbilstību augstākiem energoefektivitātes un ilgtspējības standartiem, nodrošinot videi un iedzīvotajiem draudzīgākos risinājumus.

FOOD UNION PAPLAŠINA SALDĒJUMU KLĀSTU AR 8 JAUNUMIEM

Tuvojoties siltajam gada laikam, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union, kas vienlaikus ir arī saldējuma ražošanas līderis Baltijas valstīs, nāk klajā ar astoņiem saldējuma jaunumiem. Šogad gan ar tradicionālām, gan pavisam jaunām garšām un veidiem ir papildināts tādu saldējuma zīmolu klāsts kā Ekselence, Kārums, Pols un Tio, kā arī radīts pilnīgi jauns saldējums uz kociņa – Rasēns. Kopējās investīcijas, kuras uzņēmums ieguldījis jaunu produktu attīstībā, ir ap 150 tūkstošiem eiro.

ŠKODA sper nākošos soļus partneru tīkla attīstīšanā Latvijā

ŠKODA paplašina savu partneru tīklu Rīgā un Latvijas reģionos un uzsāk sadarbību ar jauniem ŠKODA servisa pakalpojumu sniedzējiem, kā arī šī gada pavasarī sāks jauna ŠKODA pilna servisa dīlera centra būvniecību Rīgā.

Lattelecom apgrozījums pirmajā ceturksnī aug par 7%

Lielākā izaugsme jauno pakalpojumu segmentā

2018. gada pirmajā ceturksnī Lattelecom grupas apgrozījums – 47,8 miljonus eiro, pieaugot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, liecina neauditētie finanšu rezultāti. Straujākais pieaugums vērojams jauno pakalpojumu biznesā – gan tehnoloģiju, gan izklaides pakalpojumu jaunajos risinājumos. Turklāt prezentēti vairāki jauni pakalpojumi un iniciatīvas – tiešsaistes TV reklāmu un auditorijas analītikas rīks CLAARA, tet gudrā māja, Baltijas eSporta līga, lietotni Shortcut tagad var iegādāties vienotā komplektā ar 4G internetu, kā arī pilnveidoti līdzšinējie pakalpojumi.

AS "RĪGAS SILTUMS" peļņa – 1,82 miljoni eiro

AS "RĪGAS SILTUMS" gūtā peļņa no siltumenerģijas pārdošanas, elektroenerģijas pārdošanas un citas saimnieciskās darbības iepriekšējā finanšu gadā ir 1,82 miljoni eiro.

Pirmajā ceturksnī par 10% palielinājies "Lux Express" pasažieru skaits

Baltijā lielākās autobusu pārvadājumu kompānijas "Lux Express" pasažieru skaits šā gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 10% attiecībā pret tādu pašu laika posmu pērn. Šogad uzņēmuma transporta pakalpojumus izmantojuši par 620 000 cilvēku vairāk nekā pagājušajā gadā.

LDz koncerns piedalās izstādē "TransRussia 2018"

"Latvijas dzelzceļa" koncerna uzņēmumi arī šogad no 17. līdz 19.aprīlim piedalās lielākajā transporta un loģistikas pakalpojumu un tehnoloģiju izstādē Krievijā un bijušajās NVS valstīs "TransRussia 2018", prezentējot Latvijas transporta koridora piedāvātās iespējas un risinājumus.

"Ādažu Čipsi" svin 25 gadu jubileju

Latvijā iecienītākais čipsu zīmols "Ādažu Čipsi" šogad atzīmē 25. jubileju kopš ražošanas uzsākšanas 1993. gadā. Par godu dibināšanas gadadienai zīmola sortiments ir papildināts ar nebijušiem jaunumiem, kā arī pilnveidota "Ādažu Čipsi" vizuālā identitāte, kas vēl vairāk stiprina patiesās zīmola vērtības un raksturo tā kvalitāti.

Aktuālās ziņas