Lexus skolām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā dāvinās dizaina grāmatas 20 000 eiro vērtībā

Uzsākot kampaņu "Dizains ienāk skolās", automobiļu zīmols Lexus dāvinās skolām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā 400 ekskluzīvos Red Dot dizaina grāmatu komplektus. To kopējā vērtība sasniedz 20 000 eiro, un kampaņas ietvaros vienu grāmatu komplektu uz savā dzīvē svarīgu skolu var nosūtīt ikviens, kurš veiks izmēģinājuma braucienu ar kādu no jaunajiem Lexus hibrīdautomobiļiem.

Uzņēmuma Toyota Baltic Lexus automobiļu pārdošanas vadītājs Raigo Kazeorgs norāda, ka kampaņas mērķis ir nodrošināt iespēju jauniešiem iepazīt visā pasaulē novērtētu dizainu, kā arī veicināt radošu drosmi un iniciatīvu radīt ko jaunu.

Mēs vēlamies, lai jaunieši izprot dizaina nozīmi – ka tas ir ne tikai par pievilcīgu veidolu, bet arī funkcionālu saturu," uzsver Raigo Kazeorgs. “Baltijas valstīs šobrīd vērojams straujš jaundibināto uzņēmumu īpatsvars. Jaunieši vēlas radīt paši, taču jebkurā biznesā dizainam nereti ir izšķiroša nozīme. Lai radītu kaut ko jaunu, ir vērts iepazīties ar labākās prakses paraugiem, tāpēc mēs, Lexus, dāvinām skolām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā Red Dot dizaina grāmatas. Tajās apkopoti labākie pasaules piemēri, kas ne tikai parāda dizaina tendences, bet arī sniedz saturiski bagātu informāciju. Arī Lexus hibrīda modeļi ieguvuši virkni prestižu apbalvojumu, bet ar savu dibināto balvu Lexus Design Award mēs no 2013. gada cildinām labākās nākotnes cerības visā pasaulē. Lexus redzējumā labākas nākotnes pamatā ir radošums un, tāpēc dizains, tāpat kā datorzinības, būtu jāsāk apgūt jau skolās.”

 

Red Dot dizaina dāvinājuma komplektā ir četras grāmatas – katra ar 360 līdz 570 lappusēm bieza. Tās veltītas četrām tēmām: rīcība, dzīve, bauda un darbs. Visās grāmatās ir intervijas ar vadošajiem savas jomas dizaineriem, kā arī fotogrāfijas un aprakstoša informācija par tiem.

Ingūna Elere, dizainere, dizaina biroja H2E līdzdibinātāja saka: ”Dizains attiecas uz ikvienu, tas ir klātesošs it visās dzīves jomās, tamdēļ svarīgi jau skolas laikā apzināt un izprast dizaina iespējas. Šodienas skolēni būs tie, kas veidos nākotni, un dizains ir nenovērtējams instruments labākas nākotnes izveidei. Lexus iniciatīva - tā ir iespēja skolēniem ieraudzīt dizaina likumsakarības un lietojamības aspektus, saprast tā mērķtiecību un saredzēt vairāk. Caur reāliem un starptautiskas žūrijas augsti vērtētiem produktiem un pakalpojumiem Red Dot dizaina grāmatas ir kvalitatīvs solis dizaina izzināšanas ceļā un, vēl jo vairāk, dizaina redzējuma attīstīšanā.”

No 2005. gada, kad tirgū parādījās pirmais Lexus hibrīdtehnoloģiju apvidus automobilis RX 400h, pasaulē pārdots jau vairāk nekā viens miljons Lexus hibrīdu. Par hibrīda tehnoloģijas straujo izplatību arī Latvijā liecina tas, ka no visiem Lexus automobiļiem, kas pārdoti vietējā tirgū pēdējā gada laikā, 78% bija tieši hibrīdi. Lexus hibrīda modeļi ir stabili iekarojuši klientu sirdis Latvijā un visā pasaulē, pateicoties zemajam degvielas patēriņam, ievērojami mazākam CO2 emisiju apjomam, klusai darbībai, ērtam salonam, kā arī uzticamībai.

Velga Freiberga
Lexus komunikācijas konsultante

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

grāmatvedības pakalpojumi  apdrošināšana  lētas aviobiļetes  santehniķis  metāla jumti