Ēnu diena "Tele2": jaunieši dod priekšroku mārketinga profesiju pārstāvjiem

Šodien, 14.februārī, visā Latvijā risinās Ēnu diena 2018, kuras ietvaros 1.-12. klašu skolēni apmeklē kārotās darba vietas un ēno dažādu profesiju un nozaru pārstāvjus. Arī vadošā mobilo sakaru operatora "Tele2" darbiniekus šodien ēno vairāk kā 20 jauniešu, lielākajai daļai izvēloties tieši mārketinga un telemārketinga speciālistus.

Vislielāko interesi skolēniem izraisa radošās profesijas – “Zelta Zivtiņa” zīmola vadītājam un “Tele2” zīmola vadītājai šodien seko 12 skolēni. Jauniešus piesaista arī telemārketinga speciālista darbs, IT un e-risinājumu nodaļas darba specifika, kā arī biroja vadītājas un personāla atlases speciālista ikdienas pienākumi. Savukārt daži jaunieši izvēlējās ēnot Tele2 klientu apkalpošanas speciālistus, kuri ikdienā strādā Tele2 centros.

“Profesiju klāsts, kurās var uzsākt karjeru, pieaug ar katru gadu un ļoti būtiski ir rūpīgi izzināt jomu, ar kuru jaunietis vēlas saistīt savu nākotni. Bieži vien jauniešu gaidas nesakrīt ar reālo darba specifiku un Ēnu diena ir izcila iespēja saprast, vai izvēlētā joma ir īstā. Iesaku šo iespēju izmantot visiem un labāk atkārtot no gada uz gadu, lai gūtu vēl plašāku priekšstatu par izvēlēto darbības jomu,” komentē “Tele2” personāla vadības direktore Aija Bite-Ozere.

Visi jaunieši, kuri šodien izvēlējās ēnot kādu no “Tele2” darbiniekiem, sākotnēji tika iepazīstināti ar uzņēmuma darba specifiku un profesiju dažādību. Lai iepazīšanās notiktu raitāk, ēnas devās ekskursijā pa visu biroju, to apvienojot ar spēli "Catch Tele2". Ēnām, vadoties pēc īpašas kontrolpunktu sistēmas, bija iespēja nokļūt katrā uzņēmuma departamentā, vērot tā darbu un aprunāties ar visdažādāko profesiju pārstāvjiem. Pēc iepazīšanās ekskursijas jaunieši devās katrs pie sava speciālista un turpināja izzināt viņiem visvairāk interesējošo jomu.

Jau tradicionāli “Tele2” norisināsies arī iekšēja ēnu nedēļa, kad darbinieks varēs ēnot darbinieku, tādējādi kolēģiem labāk iepazīstot vienam otru un dziļāk izzinot uzņēmumā notiekošos procesus.

Par “Tele2”

“Tele2” ir mobilo sakaru līderis Latvijā un uzņēmuma klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju. Uzbūvējot Baltijā modernāko sakaru tīklu, “Tele2” nodrošina Latvijā 4G tīkla pārklājumu, kas ir pieejams 99% iedzīvotāju. Kopš “Tele2” dibināšanas kapitālieguldījumi sakaru tīkla infrastruktūrā un klientu servisā pārsnieguši 260 miljonus eiro.

“Tele2” ir daļa no “Tele2 AB” grupas, kas ir viens no straujāk augušajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Eiropā. “Tele2 AB” grupai ir 17 miljoni klientu astoņās valstīs. “Tele2” ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs. 

“Tele2”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles