Pārtikas interneta veikala "Barbora.lv" apgrozījums pērn pieaudzis par 64%

Vadošais pārtikas un sadzīves preču interneta veikals Latvijā "Barbora.lv" pērn sasniedzis apgrozījumu 7,7 miljonu eiro apmērā, kas ir par 64% vairāk nekā 2018. gadā. Pagājušajā gadā veikti ievērojami uzņēmuma attīstības darbi, tajā skaitā investēts tehnisko risinājumu attīstībā, atklāts trešais komplektēšanas centrs, atvērti trīs "Pasūti! Piebrauc! Paņem!" punkti Rīgā, kā arī paplašināta piegādes teritorija.

2019. gadā “Barbora.lv” strādāja pie tā, lai attīstītu biznesu un padarītu sniegtos pakalpojumus klientiem vēl pieejamākus. “Barbora.lv” atvēra trešo komplektēšanas centru Rīgā – centrā, Grostonas ielā 1, (“Maxima XXX” veikalā), tāpat arī atvēra trīs “Pasūti! Piebrauc! Paņem!” punktus Rīgā “Maxima XXX” veikalos – Mežciemā, Biķernieku iela 143, Imantā, Slokas ielā 115 un centrā, Grostonas ielā 1, kā arī paplašināja līdzšinējo piegādes teritoriju ar četrām jaunām vietām – Ikšķile, Kadaga, Gauja un Siguļi.

“Pērn mūsu mērķis bija attīstīt klientiem sniegtos pakalpojumus, kā arī izvērst darbību, lai esam pieejami pēc iespējas vairāk cilvēkiem. Pagājušā gada sākumā prognozējām, ka pieprasījums pēc pārtikas un sadzīves preču iegādes internetā pieaugs, un tagad jāatzīst, ka tas ir noticis ar uzviju. 2019. gada laikā mūsu klientu skaits teju dubultojās. Man ir patiess gandarījums, ka arvien vairāk iedzīvotāju uzticas un izvēlas tieši mūs, kas veicina mūsu vēlmi attīstīties vēl straujāk,” saka Sanita Bērziņa, interneta veikala “Barbora.lv” vadītāja.  

  Ņemot vērā iedzīvotāju pieaugošo pieprasījumu pēc pārtikas iegādes internetā, “Barbora.lv” šogad plāno attīstīt klientiem sniegtos pakalpojumus: “Mēs turpināsim attīstīt darbību reģionos un padarīt preču saņemšanu 33 “pick-up” punktos visā Latvijā vēl ērtāku, nodrošinot iespēju produktus saņemt, neizkāpjot no automašīnas. Tāpat arī strādājam pie citiem projektiem, lai pakalpojumus padarītu pieejamus pēc iespējas lielākai sabiedrības daļai un vēl vairāk uzlabotu klientu iepirkšanās un pasūtījumu saņemšanas pieredzi,” šī gada plānus atklāj S.Bērziņa.

Jekaterina Pukinska
“Barbora” pārdošanas un mārketinga vadītāja
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums