Tiešsaistes hakatona dalībnieki piedāvās risinājumus krīzes pārvarēšanai kultūras un radošo industriju nozarē

No 1. līdz 3. maijam tiešsaistē norisināsies kultūras un radošo industriju nozares hakatons HackCreative: An Industry Transformed, kas pulcēs gan tehnoloģiju nozares entuziastus, gan kultūras un radošo industriju pārstāvjus, kā arī citus interesentus. Hakatona dalībnieki potenciāli varētu radīt risinājumus neparedzētajam izaicinājumam. Sadarbībā ar Swedbank, trīs veiksmīgākie projekti savā starpā sadalīs naudas balvu fondu 10 000 eiro vērtībā.

COVID-19 krīze ir būtiski ietekmējusi kultūras un radošās nozares visā Eiropā, liedzot iespēju turpināt ikdienas darbu, gūt ieņēmumus un piesaistīt apmeklētājus. Ievērojot sociālo distancēšanos un drošības noteikumus, atcelti klātienes notikumi un iespēja pieredzēt mākslu, kas ir nozares darbības pamatā, kā arī būtiski apgrūtināta mākslas un kultūras radīšana. Esošajā situācijā kļuvis īpaši būtiski izmantot tehnoloģiju radītās iespējas, lai radītu starpnozaru sadarbības projektus un meklētu jaunus risinājumus, kā nodrošināt kultūras industrijas pieejamību patērētājiem un veiksmīgu darbību arī krīzes un pēc-krīzes posmā. Dalība hakatonā ir bez maksas.

Starptautiskā hakatona laikā dalībnieki strādās pie projektiem ar pieredzējušu mentoru un nozares ekspertu atbalstu, kā arī tiem būs iespēja piedalīties bezmaksas tiešsaistes meistarklasēs. Typeform radošais direktors Alekss Antolīno (Alex Antolino, Spānija) vadīs meistarklasi par uzņēmumu darbību krīzes laikā; Sebastiens Toupijs (Sebastien Toupy, Nīderlande), konferences The Next Web jaunuzņēmumu attiecību vadītājs stāstīs par digitālās tranformācijas iespējām; programmētāja un bij. TechHub Riga vadītāja Līna Marta Sarma (Latvija) piedāvās radošo tehnoloģiju apmācības; Latvijas Dizaina gada balvas ieguvējs un aģentūras Associates, Partners et Sons dibinātājs Edgars Zvirgzdiņš (Latvija) stāstīs par dizaina domāšanu, bet Egita Poļanska (Latvija) no akseleratora Startup Wise Guys dos ieskatu produkta prezentēšanā.


Hakatona organizatori ziņo, ka trīs veiksmīgākās idejas, kuras izraudzīs ekspertu žūrija savā starpā sadalīs naudas balvu fondu 10 000 eiro vērībā, kuru nodrošina Swedbank. Swedbank ir ilgstošs daudzu inovatīvu ideju atbalstītājs, kas turpina uzsvērt sadarbības nozīmību un centienus no krīzes iznākt stiprākiem. Swedbank arī iepriekš ir atbalstījis tādus hakatonus kā HackForce un The Global Hack, kas pulcēja dalībniekus, lai kopīgiem spēkiem veidotu risinājumus, kas palīdzētu cīņā pret COVID-19 krīzi. Reģistrācija hakatonam līdz 30. aprīlim šeit: hackcreative.org

48 stundu tiešsaistes hakatonā tiek aicināti piedalīties visi radošās sfēras darbinieki, pasākumu organizatori, kultūras nozares darbinieki, kā arī citu nozaru profesionāļi, kuri vēlas veidot risinājumus, rosinot sadarbību starp dažādām nozarēm, un, veidojot ciešāku kontaktu ar auditoriju.

Kristīne Šeiko // HELVE
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums