Elastīgas darba formas un telpas 82% aptaujas dalībnieku tic, ka elastīgs darbs palīdz cilvēkiem būt produktīvākiem


Regus
Mūsdienās gan lielu, gan mazu uzņēmumu iekšējā struktūra strauji mainās, bieži vien par ierastu lietu kļūst darbs attālināti, piemēram, no mājām vai kafejnīcas. Lai darbs veiktos raiti un nekas nespētu nevajadzīgi novērst uzmanību, ir vērts apdomāt iespēju strādāt šobrīd tik modernajās un ērti pieejamajās elastīgā darba telpās. Uzņēmums IWG, kas Latvijā atpazīstams kā Regus biroju centri, veicis pētījumu, lai noskaidrotu, kā attīstās darba tirgus.

Jau vairāk nekā divas trešdaļas pasaules strādājošo vismaz reizi nedēļā strādā attālināti, un daudziem vilinoša opcija šķiet iespēja atteikties no tradicionāla biroja pavisam. Bet pastāvīga atrašanās vienatnē savā mājā, kur nav citu cilvēku kompānijas, ar laiku var kaitēt cilvēka veselībai. Savukārt satikt biznesa partnerus kafejnīcās var nešķist pieņemami, kā arī rodas paaugstināts konfidencialitātes risks. Darbs no mājām vai kafejnīcas dažkārt ir lielisks, tomēr regulāri un ilgtermiņā tas var  kavēt produktivitāti un spēju veidot jaunas biznesa attiecības, kas nākotnē varētu nodrošināt jaunus darījumus. 
Piekļuve elastīgai darba videi ir viens no veidiem, kā izveidot efektīvu “vidusceļu”, ar iespēju patstāvīgi strādāt klusākā vidē tuvāk dzīvesvietai un vienlaikus būt sociālā vidē un izmantot visu moderno biroja aprīkojumu, kas nepieciešams darba veikšanai. Tas ir arī lielisks risinājums uzņēmējdarbības uzsākšanai, strādājot kā freelancerim vai strādājot uzņēmumā, kur piesaistīto darbinieku daudzums mainās atkarībā no projekta.
Uzsākot savu biznesu
Uzsākot savu uzņēmējdarbību, ļoti iespējams, nav bijusi iepriekšēja pieredze ar telpām un to izvēli. Iespējams, iepriekš strādāts lielākā uzņēmumā, un sākumā pāreja no cilvēku pilna biroja uz darbistabu mājās var šķist ideāla, jo tas ietaupa arī resursus, taču darbs šādā vidē ātri vien var radīt izolācijas sajūtu un mazināt darba spējas.
Piekļuve elastīgai darba vietai profesionāļiem sniedz individuālu darba telpu, kad viņiem nepieciešams koncentrēties vai veikt telefona zvanu, un vienlaikus nodrošina atrašanos starp citiem līdzīgi domājošiem profesionāļiem.
Laba opcija jaunajiem uzņēmumiem
Sadarbība ir nozīmīgs faktors visu uzņēmumu veiksmīgā darbībā, bet īpaši nozīmīgs tas ir jaunuzņēmumiem (startups) un MVU (sīkie, mazie un vidējie uzņēmumi). Strādājot lielā biroju centrā, rodas arvien jaunas iespējas iepazīties un veidot sadarbību. Ja jums nepieciešams attīstīt mājaslapu, kāpēc tērēt laiku un enerģiju, stundām ilgi meklējot piemērotu profesionāli tīmeklī, ja lielisks IT attīstītājs strādā kabinetā, tepat, gaiteņa galā? Un tāpat, ja citiem būs nepieciešams kāds pakalpojums, visticamāk, jūs būsiet pirmie, kurus apsvērs uzņēmumi, kas strādā blakus telpās.
Produktivitāte
Būsim godīgi, strādājot mājās vai kafejnīcā, jūsu uzmanību var novērst dažādas blakus lietas. Mājās ir televīzija, virtuve, dažnedažādi DVD; savukārt kafejnīcā – nemitīga čalošana. Zināms, ka pat bērnu grāmatu autors Roalds Dāls (Roald Dahl), kuru Latvijā atpazīstam pēc viņa grāmatas un filmas “Lielais draudzīgais milzis”, iekārtojis sev rakstīšanai biroju dārza nojumē. Tiem, kuriem dārza nojumes nešķiet piemērotas darbam, elastīga darba vieta ar jaunāko tehniku, modernām biroja, sapulču un atpūtas telpām būs daudz labāka alternatīva. 
Pieredze
Elastīgā darba vietā par visām sīkajām detaļām tiek padomāts – jauka administrācija un uzņemšanas telpas, kur klienti var uzgaidīt ērtos apstākļos, vienmēr pieejams IT atbalsts, lai visas tehnoloģijas darbotos raiti… Šādas lietas parasti nav pieejamas mājas apstākļos vai kafejnīcās, arī maziem biznesiem grūti nodrošināt atsevišķu administratora vai IT speciālista pozīciju.
Linda Liepiņa strādā kā mārketinga stratēģe un vada uzņēmumu “KPMS un Partneri” Regus Opera, Aspazijas bulvārī 20. Viņa kā lielākos ieguvumus saredz darba vietas profesionalitāti, ērto lokācijas vietu un administrācijas viesmīlību. “Vadu uzņēmumu jau 12 gadus, un šajā laikā esam izbaudījuši vairākus birojus – esam bijuši pavisam klusajā Vecrīgas daļā, kur ar auto vispār nevar piebraukt, tādēļ katru reizi preču sagāde radīja īstas galvassāpes. Izmēģinājām arī telpas ārpus centra, kur savukārt bija ļoti viegli piebraukt gan pašiem, gan kurjeriem, tomēr, nonācām pie secinājuma, ka darbiniekiem nav laba pašsajūta, jo pietrūkst socializācijas, aktivitātes un dažādības. Regus biroju centrā Aspazijas bulvārī esam atraduši savam uzņēmumam lielisko pozīciju – ir gan daudz stāvvietas, kur ērti piebraukt, gan arī plaša izvēle, kur darbiniekiem paēst pusdienas vai vienkārši Operas skvērā izvēdināt galvu. Tā kā esam mazs uzņēmums, turklāt mūsu profesija nosaka ļoti strauju un aktīvu dienu, un bieži vien mūsu komandas lielums strauji mainās atkarībā no projekta, pie kura strādājam – ir ļoti ērti, ka pastāvīgi nomājam divas telpas, tomēr, kad mums nepieciešams, varam rezervēt papildu kabinetus vai apspriežu telpas un attiecīgi norēķināties par papildu telpām tikai tad, kad tās lietojam. Mūsu sadarbības partneri un klienti vienmēr ir patīkami pārsteigti un atzinīgi izsakās par mūsu biroju centru. Strādājot šādās telpās,  var gūt enerģiju, degsmi un iedvesmu no darbīgajiem profesionāļiem sev līdzās. Laba darba vide ir lipīga, tādēļ mēs noteikti paveicam vairāk, kad strādājam Regus birojā.”
“EstateGuru” nekustamā īpašuma pūļa finansēšanas platformas vadītāja Daiņa Rupaiņa un viņa komandas darba dienas 3 gadus ritēja Regus Esplanāde biroju telpās, Dzirnavu ielā 57a. "Kad meklēju biroja telpas, man bija ļoti svarīga centrāla lokācija un reprezentablas telpas, kurās tikties ar klientiem. Izpētot biroja telpu piedāvājumu Rīgas centrā, sapratu, ka nepieciešams ieguldīt daudz laika, enerģijas un finanšu resursu ne tikai kosmētiskajā remontā, bet arī sīkos ikdienas darbos, kā biroja uzkopšanas pakalpojuma nodrošināšana, kafijas automāta tīrīšana, printera kārtridžu maiņa un citu preču iegāde. Tā kā tobrīd es biju vienīgais darbinieks, sapratu, ka šie sīkie darbi aizņems būtisku daļu no manas darba dienas. Tāpat arī bija grūti prognozēt, cik strauji uzņēmuma darbība Latvijā paplašināsies, tāpēc elastīgais Regus risinājums likās ļoti pievilcīgs. Parakstījām līgumu un jau nākamajā dienā varēju pilnvērtīgi strādāt birojā. Gada laikā mūsu komanda pieauga, tādēļ pārvācāmies uz lielākām telpām, paliekot tajā pašā Regus ēkā. Kad pēc vēl diviem gadiem kļuvām jau par ievērojami lielu komandu, tad tikai pārvācāmies uz savām telpām.” Dainis Rupainis kā vienu no svarīgākajām Regus priekšrocībām min tā globālo tīklu: ”Atrodoties ārzemēs, bieži izmantoju citus Regus birojus, personīgi man mīļākais birojs ir Kopenhāgenas lidostā – tikko atlidoju, uzreiz varu iedzert karstu kafijas tasi un sākt strādāt, netērējot laiku dodoties uz pilsētas centru. Visu trīs gadu laikā man bijusi ļoti laba pieredze, izmantojot Regus telpas gan Latvijā, gan ārzemēs; ja arī radās kādas nenozīmīgas sadzīviskas kļūmes, tās uzreiz operatīvi tika novērstas. Regus arī veiksmīgi strādā pie nomnieku kompāniju saliedēšanas, organizējot dažādus pasākumus, kuros patīkami iepazīties ar citiem uzņēmumiem un veidot jaunas biznesa iespējas.”
Kristīne Stabiņa, “Rotermann Latvia” valdes locekle, ir izvēlējusies Regus Tērbata biroju centru Tērbatas ielā 14/2, kā galvenās priekšrocības minot biroja atrašanās vietu un drošību: “Izvēloties telpas uzņēmumam, svarīgs priekšnoteikums man bija lokācijas vieta centrā, kas būtu ērta tikšanās vieta gan ar kolēģiem no Igaunijas, gan ar mūsu lokālajiem partneriem -  auditoriem, juristiem, grāmatvežiem, arhitektiem, tepat netālu ir arī nekustamo īpašumu departaments un būvvalde. Ēka ir labi aprīkota arī tīri no drošības viedokļa - ar ieejas kartēm, pie ieejas ir apsargi. Protams, te ir arī ļoti laba apkalpošana, bet tas jau mums liekas kā standarts un neko mazāk arī nesagaidām. Šie visi ir būtiski iemesli, kas veicina uzņēmuma veiksmīgu attīstību. Vienlaikus ir fiksēta un viegli prognozējama nomas maksa, jo nomas līgums iekļauj sevī visas nepieciešamās lietas; nav jāslēdz ilgtermiņa līgums, nav jāveic lielas investīcijas biroja remontā, iekārtojumā un biroja tehnikā, kas, savukārt, ļauj efektīvi ieguldīt resursus biznesa attīstībā.” Rotermann kvartāls Tallinā ir plaši atpazīstams savas centrālās atrašanās vietas, unikālās arhitektūras un aktīvās rosības dēļ. Latvijā pamazām top savs Rotermann kvartāls starp Tērbatas, Barona, Artilērijas un Lielgabalu ielu, veidojot modernu un aktīvu vidi Rīgas centrā.
Par uzņēmumu Regus
Regus ir vadošais darba telpu nodrošinātājs visā pasaulē. Mēs esam izveidojuši globālu infrastruktūru - nepārspējamu biroju, kopdarba un apspriežu telpu tīklu - visu veidu uzņēmējdarbības iespēju atbalstam.
Mūsu darba telpu tīkls ļauj uzņēmējiem darboties jebkurā vietā bez sākotnējiem ieguldījumiem. Tas sniedz mūsu klientiem tūlītēju izmaksu samazinājumu vienlaikus ar iespēju pilnībā izmantot ārpakalpojumu biroja portfeli. Šis tīkls ir radīts, lai uzlabotu darba produktivitāti un sniegtu iespēju satikties 2,5 miljoniem līdzīgi domājošu profesionāļu. Tā ir globāla kopiena ar tūlītēju piederību.
Lai saņemtu plašāku informāciju par Regus, lūdzu, apmeklējiet:

www.regus.lv
https://www.facebook.com/RegusGlobal/ />www.linkedin.com/company/regus

KPMS
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli