Jūrmalā apbalvoti zaļās kampaņas "Vairo dabas prieku, neņem lieku" uzvarētāji


Publicitates foto_1.vietas ieguveji_BrownSugar
Jūrmalā noskaidroti un apbalvoti zaļās kampaņas "Vairo dabas prieku, neņem lieki" uzvarētāji. Kā videi draudzīgākais, informētākais un uz resursu taupīšanu orientētākais, kampaņas ietvaros, tika atzīts ēdināšanas uzņēmuma SIA "Brown Sugar" filiāle Kauguros. Otro vietu ieguva SIA "Baltija Narvesen" Kauguros, bet trešo balvu ieguva Jūrmalas Tūrisma un informācijas centrs Majoros.

Īpašā dizaina balvas – stikla zivju figūras, ko izgatavoja mākslinieki, stikla pūtēji Aleksandrs Logins un Valērijs Veiss no stikla pūšanas tradīcijām bagātajiem Līvāniem, pasniedza Jānis Lediņš, Jūrmalas pilsētas domes deputāts, Attīstības un vides jautājumu komitejas priekšsēdētāja vietnieks un biedrības “Vides aizsardzības klubs” pārstāves – projekta vadītāja Līga Bulmeistere un viceprezidente Elita Kalniņa.

Kampaņai, kura tika uzsākta šī gada augusta mēnesī Zilā karoga programmas ietvaros, kopumā tika reģistrēti 19 objekti Jūrmalā (ēdināšanas uzņēmumi pilsētā un pludmalē, mazumtirdzniecības vietas, Jūrmalas pašvaldības pakļautībā esošās iestādes un uzņēmumi). Kvalificējās, izpildot tam nepieciešamos nosacījumus (izvietot kampaņas materiālus, sniegt atbildes uz aptaujas jautājumiem), 13 objekti.

“Veidi kā ieviest videi draudzīgus principus publiskajā sektorā ir dažādi. Ja ēdināšanas un mazumtirdzniecības sektorā savu zaļo attieksmi var parādīt, piedāvājot klientiem kartona iepakojumu, mudināt cilvēkus nākt ar savu termokrūzi lētākai kafijas iegādei, piedāvāt bioloģisko un vietējo ražotāju produktus, tad publiskajā klientu apkalpošanā viens no galvenajiem instrumentiem ir zaļās informācijas sniegšana. Mūs patīkami pārsteidza kampaņas pretendentu, īpaši pirmo vietu ieguvēju, attieksme, zināšanas un idejas par videi draudzīgas rīcības principu integrēšanā savā darbībā”, norādīja Līga Bulmeistere, projekta “Vairo dabas prieku, neņem lieku” vadītāja.

Jānis Lediņš, Jūrmalas pilsētas domes deputāts: “Esmu patiesi gandarīts, ka šī vides kampaņa ir apliecinājusi, ka arvien vairāk uzņēmēju un iestāžu ne tikai izprot vides aizsardzības nozīmi Jūrmalas pilsētā, ir informēti par Zilā karoga pludmalēm, bet spēj sekmīgi zaļos principus integrēt savā darbībā, radot tai papildus pievienoto vērtību”.

Kampaņu organizēja biedrība “Vides aizsardzības klubs” ar Jūrmalas pilsētas atbalstu, Zilā karoga programmas ietvaros.

kampaņa“Vairo dabas prieku, neņem lieku”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli