"Groglass" 2018.gadā apgrozījis 16,4 miljonus eiro, veic ievērojamas investīcijas stratēģiskai izaugsmei


public. foto
Latvijas uzņēmums "Groglass", kas ir Eiropā vadošais pretatspīduma un UV staru aizsargājošā, augstas tehnoloģijas stikla ražotājs, noslēdzis 2018.gadu ar 16,4 miljonu eiro apgrozījumu, 2,5 miljonu eiro peļņu un 2,3 miljonu eiro investīcijām ražošanas kapacitātes paaugstināšanai. 2018.gadā uzņēmumu iegādājās "Groglass" vadības komanda un Apvienotajā Karalistē bāzētā investīciju kompānija "Kartesia".


public. foto

Pagājušais bija nozīmīgu pārmaiņu gads “Groglass”. Vadības komanda uzņēmās tālāku “Groglass” izaugsmes virzīšanu iepretim līderības nostiprināšanai pasaules tirgos. Pašlaik ir izstrādāts piecgades stratēģiskās attīstības plāns, kura pamatā ir mērķis divkāršot uzņēmuma ražošanas kapacitāti un diversificēt produktu portfeli. Tas būs iespējams pateicoties topošajai jaunajai ražotnei, kā arī “Groglass” komandas kompetencei un profesionalitātei. Fundaments uzņēmuma ambiciozajiem plāniem tika ielikts pērn, tādēļ būtisku uzņēmuma izaugsmi sagaidām jau sākot no 2019.gada,” uzsver Aleksandrs Kelbergs, “Groglass” dibinātājs un valdes priekšsēdētājs.

2018.gadā “Groglass” investēja 2,3 miljonus eiro tehnoloģisko procesu uzlabojumos un iekārtās, kā arī ražošanas kapacitātes paaugstināšanai. Tāpat 2018.gadā uzņēmums transformēja tā mārketinga un pārdošanas funkciju un aktīvi strādāja pie jaunu klientu un tirgu apguves, kas atspoguļojās labos biznesa rezultātos 2018.gada otrajā pusē.

Saistībā ar “Groglass” īpašnieku maiņu 2018.gada pirmajā pusē pieauga virkne ar darījumu saistītas vienreizējas izmaksas, kā arī procentu maksājumi kreditoriem. Lai arī 2018.gada otrā puse iezīmējās ar strauju biznesa rezultātu izaugsmi, kopējais gada apgrozījums salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu samazinājās par 4,9% un sastādīja 16,4 miljonus eiro. Uzņēmuma peļņa salīdzinājumā ar 2017.gadu samazinājās par 35% un sasniedza 2,5 miljonus eiro.

“Groglass” stratēģiskās attīstības plāns paredz veikt būtiskas investīcijas tehnoloģijās un pamatlīdzekļos. Līdz 2019.gada beigām plānots atvērt paplašināto vakuuma ražotni, modernizējot tās tehnoloģiju un iekārtas, kas ļaus iegūt divkārt lielāku ražošanas kapacitāti. Tāpat “Groglass” 2019.gadā īstenos vairākas iniciatīvas ražošanas un piegāžu ķēdes procesos, lai pilnveidotu efektivitāti. Kopējās investīcijas saimnieciskajā darbībā un nekustamajā īpašumā 2019.gadā plānotas 6 miljonu eiro apmērā.

“Groglass” ir unikāls augsto tehnoloģiju uzņēmums Latvijā. “Groglass” ir vadošais Eiropā un viens no vadošajiem pasaulē pretatspīduma un UV staru aizsargājošo stiklu ražotājiem. “Groglass” produkts mākslas darbu ierāmēšanai ar zīmolu “Artglass” jau tiek izmantots vairāku miljonu mākslas darbu saglabāšanā visā pasaulē, tostarp arī Luvras muzejā Parīzē. Savukārt, Reiksmuzejā Amsterdamā, Groglass stikls tiek izmantots aptuveni 300 dažādās mākslas darbu vitrīnās.

 

groglass.lv
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli