Baltijā darbu uzsāk interneta mārketinga kompānija "Progression"

"Forticom Grupas" ietvaros ir izveidota atsevišķa vienība – interneta mārketinga kompānija "Progression", kura uzņēmumiem Baltijā bez starpniekiem nodrošina efektīvāku un ātrāku komunikāciju ar krievvalodīgo auditoriju. Tās sasniegšanai tiek izmantoti "Forticom Grupas" vadošie lokālie sociālie tīkli Centrāleiropā, Austrumeiropā un Krievijā –

"one.lv", "odnoklassniki.ru", "videogaga.lv", "one.lt", "videogaga.lt", "nasza-klasa.pl", kuros ir vairāk nekā 55 miljoni reģistrēto lietotāju.

Kāpēc ir izveidota kompānija "Progression"?

Krievvalodīgā auditorija ir ļoti liela Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju daļa, kuru tās unikalitātes dēļ bieži vien ir grūti sasniegt un uzrunāt. Pētījumi un pieredze liecina, ka reklāmdevējiem ir nepieciešams ātrāk, efektīvāk un kvalitatīvāk sasniegt šo unikālo auditoriju, kuru līdz šim ar vairāku starpnieku palīdzību viņi nav varējuši kvalitatīvi uzrunāt.

It īpaši ekonomikas recesijas laikā, kad objektīvā nepieciešamība ir resursu optimizēšana un maksimāla rezultātu sasniegšana, ir būtiska komunikāciju efektivitāte un atdeve no ieguldītajiem līdzekļiem.

Tāpēc "Forticom Grupas" ietvaros ir izveidota interneta mārketinga kompānija "Progression", kura palīdz uzņēmumiem Baltijā bez starpniekiem efektīvāk un ātrāk uzrunāt krievvalodīgo auditoriju un sasniegt biznesa mērķus, izmantojot "Progression" komandas kompetenci interneta mārketingā un tiešo pieeju krievvalodīgajai auditorijai "Forticom Grupas" sociālajos tīklos.

Kā "Progression" atvieglo uzņēmumu darbu?

"Progression" darbības pamatā ir krievvalodīgās auditorijas pārzināšana, stratēģiskā pieeja un fokuss uz rezultātu sasniegšanu. "Progression" palīdz uzņēmumiem izvēlēties piemērotāko komunikācijas veidu un sasniegt vēlamo rezultātu komunikācijā ar krievvalodīgo auditoriju visos komunikācijas posmos.

"Progression" nodrošina uzņēmumiem pilnu servisu interneta mārketinga projektu īstenošanā, sākot ar stratēģiskās idejas izstrādi un beidzot ar rezultātu izvērtēšanu un ieteikumiem efektivitātes uzlabošanai. Tas ļauj reklāmdevējiem efektīvi īstenot projektus un izmērāmi uzlabot komunikāciju ar krievvalodīgo auditoriju, jo netiek tērēts laiks uz komunikāciju ar starpniekiem un komunikācijas risinājumi ir balstīti izpratnē par auditoriju un tās īpatnībām.

Tiešā pieeja auditorijai "Forticom Grupas" sociālajos tīklos, kuros ir lielākā dažāda vecuma un interešu krievvalodīgas auditorijas koncentrācija, ļauj "Progression" klientiem ne tikai efektīvi sasniegt šo unikālo auditoriju, bet arī saņemt pieredzē pamatotas konsultācijas par sociālajos tīklos atbilstošiem risinājumiem un vērtējumu par izvēlēto ideju atbilstību.

Kas ir jaunās vienības darbības prioritātes pirmajā darbības gadā?

• Palīdzēt uzņēmumiem izprast interneta mārketinga priekšrocības un palīdzēt veikt reālas darbības, lai sasniegtu biznesa mērķus.
• Skaidrot reklāmdevējiem krievvalodīgās auditorijas atšķirības un veidus, kā efektīvi ar to komunicēt, lai reklāmdevēji palielinātu savu tirgus daļu, iesaistot krievvalodīgo auditoriju.
• Ieviest tirgū jaunus pakalpojumu un biznesa modeļus, lai palīdzētu mārketinga profesionāļiem citādāk skatīties uz mārketingu un komunikāciju efektivitāti, kā arī domāt ārpus ierastajiem modeļiem.

"Progression" ir "Forticom Grupas" interneta mārketinga kompānija, kas uzņēmumiem Baltijā nodrošina efektīvu komunikāciju ar krievvalodīgo auditoriju, izmantojot "Forticom Grupas" vadošos lokālos sociālos tīklus Centrāleiropā, Austrumeiropā un Krievijā – "one.lv", "odnoklassniki.ru", "videogaga.lv", "one.lt", "videogaga.lt", "nasza-klasa.pl", kuros ir vairāk nekā 55 miljoni reģistrēto lietotāju.

Andris Zelenkovs
"Leo Burnett Riga"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

decembris 2018
P O T C P S Sv
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17181920212223
24252627282930
31      

Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles
apdrošināšana  octa  Innsbruck Airport Transfers  vannu restaurācija