Aktīva rīcība cīņā pret krāpnieciskām reklāmām

Neatlaidīgi strādājot pie lietotāju drošības garantēšanas un cīnītos pret mūsu reklāmu platformas ļaunprātīgu izmantošanu, Facebook ir iesniedzis prasību Kalifornijas (ASV) tiesā pret vienu juridisku personu un divām privātpersonām par mūsu noteikumu un reklāmas politiku pārkāpumiem. Atbildētāji ar viltu instalēja lietotāju ierīcēs internetā pieejamu ļaunatūru. Pēc tam ar šīs ļaunatūras palīdzību atbildētāji piekļuva lietotāju Facebook kontiem un publicēja krāpnieciskas reklāmas, kurās tika reklamēti preču viltojumi un diētas tabletes.

Prasības mērķis ir saukt pie atbildības uzņēmumu ILikeAd Media International Company Ltd. un privātpersonas Chen Xiao Cong un Huang Tao par ļaunatūras izveidi, cilvēku maldināšanu, lai tie uzstādītu sev šo ļaunatūru, kā arī piekļūšanu lietotāju Facebook kontiem un šo kontu izmantošanu maldinošu reklāmu publicēšanai.

Atbildētāji reizēm savās reklāmās izmantoja slavenību attēlus, vilinot cilvēkus uz tiem noklikšķināt. Šis paņēmiens tiek saukts par "pievilināšanu ar slavenībām" jeb celeb bait. Dažos gadījumos atbildētāji arī izmantoja tā saucamo "maskēšanas" jeb cloaking paņēmienu. Ar šīs maskēšanas palīdzību atbildētāji apzināti slēpa patieso saites galamērķi, Facebook sistēmām attēlodami vienu lapu, bet Facebook lietotājiem — citu.

Maskēšanas paņēmieni nereti ir ļoti sarežģīti un labi organizēti, un tos izmantojošās privātpersonas un organizācijas ir grūti atklāt un saukt pie atbildības. Tāpēc līdz šim nav bijis pārāk daudz šāda veida juridisku prasību. Šajā gadījumā mēs lietotājiem, kuru konti tika izmantoti nesankcionētu reklāmu publicēšanai, atlīdzinājām zaudējumus un palīdzējām padarīt viņu kontus drošākus.

Lai aizsargātu Facebook lietotājus un izjauktu šāda veida ļaunprātīgas darbības, mēs turpināsim atklāt darbības, kas vērstas uz mūsu platformas ļaunprātīgu izmantošanu un vērsīsimies pret mūsu noteikumu un politiku pārkāpumiem. Mūsu platformas integritātes nodrošināšanai ir svarīgi radīt reāli jūtamas sekas tiem, kas maldina lietotājus un izmanto maskēšanas paņēmienus.

Par Facebook

Facebook izveidots 2004. gadā. Tā misija ir sniegt cilvēkiem iespēju veidot kopienas un satuvināt visus pasaules iedzīvotājus. Cilvēki izmanto Facebook, lai sazinātos ar draugiem un ģimeni, lai uzzinātu, kas notiek pasaulē un, lai pastāstītu un parādītu sev svarīgo. Facebook ir uzņēmuma Facebook, Inc preču zīme.

 

Džesika Romero (Jessica Romero), Facebook Platformas noteikumu izpildes un tiesvedību direktore un Robs Leterns (Rob Leathern), Facebook Produktu pārvaldības un biznesa integritātes direktors

Iveta Stepanova
Facebook komunikācijas konsultante Latvijā
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

jūnijs 2020
P O T C P S Sv
1 2 3 4 567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums