Šogad Līgo svētkos būtiski audzis pieprasījums gaļai un svaigiem dārzeņiem


public. foto
Kā liecina "Maxima Latvija" pārdošanas rezultāti tradicionālajiem svētku produktiem, šogad Līgo svētkos strauji audzis pieprasījums šašlikam, svaigiem dārzeņiem un alum. To pieprasījums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir palielinājies attiecīgi par 20%, 15% un 13%.

“Iedzīvotāju iepirkšanās paradumi kā svētkos, tā ikdienā turpina mainīties, un aizvien iecienītāks ir veselīgs uzturs, kā arī Latvijas ražotāju produkti. Piemēram, populārākais šašliks šajos svētkos ir bijis Rēzeknes Gaļas kombināta cūkgaļas šašliks ar sīpoliem un alus TOP 5 augšgalā ir vietējā zīmola produkti – Tērvetes, Lāčplēša un Bauskas alus darītavas alus. Turklāt novērojām, ka desertam iedzīvotāji ir izvēlējušies veselīgākas alternatīvas. Kamēr par 16% ir samazinājies konditorejas izstrādājumu pieprasījums, trešā populārākā pārtikas produktu kategorija ar 5% pieaugumu ir bijusi svaigi augļi,” komentē “Maxima Latvija” iepirkumu departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

Šogad svētku galdam “Maxima” klienti vairāk iegādājās arī tādus produktus kā sieru, svaigu gaļu un biezpienu. Savukārt dzērienu kategorijā vasaras saulgriežos aizvien pārliecinošāk līdera pozīcijas ieņem alus, ko iegādājās par 13% vairāk nekā pērn. Lai arī nedaudz ir palielinājies dzirkstošā vīna pieprasījums, par 8% ir samazinājies vīna pārdošanas apjoms.

Liela daļa iedzīvotāju svētkus šogad izvēlējušies svinēt pie dabas, jau laicīgi nodrošinoties pret insektu kodumiem. Odu atbaidīšanas līdzekļu pārdošanas apjoms Līgo svētku dienās bija par 22% lielāks nekā pērn.

Par SIA „Maxima Latvija”:

SIA "Maxima Latvija" ir mazumtirdzniecības tīkls ar 165 veikaliem Latvijā, no kuriem 129 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un septiņi ir “XXX” formāta veikali, kā arī pieci ir "Maxima Express" veikali. Šogad "Maxima" ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku. Uzņēmuma veikalos strādā aptuveni 7500 profesionāļi, uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv. "Maxima" veikali sortimentā Latvijā ir līdz pat 60 000 produktu. "Maxima" turpina paplašināt vietējo produktu sortimentu un piegādā tos no lauksaimniekiem, zemniekiem, vidējiem un mazajiem uzņēmumiem, kā arī amatniekiem, kuri atrodas tuvu pircēju dzīvesvietām. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas "Maxima Grupe", kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

SIA "Maxima Latvija"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

augusts 2019
P O T C P S Sv
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 232425
262728293031

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli