94% iedzīvotāju izvēlas latviešu zīmolu alu


Publicitātes foto
Pētot iedzīvotāju paradumus, noskaidrots, ka no visiem alus baudītājiem lielākā daļa jeb 94% iedzīvotāju izvēlas latviešu zīmolu alu. Jaunākā nozares apskata "Maxima mazumtirdzniecības kompass" dati arī liecina, ka vietējo zīmolu alu iedzīvotāji galvenokārt izvēlās tādēļ, ka tas garšo labāk – tā norādījuši 66% aptaujāto.

Edvīns Lakstīgala, “Maxima Latvija” iepirkumu departamenta direktors, norāda: “Nedaudz vairāk nekā trešā daļa respondentu norāda, ka iemesli, kāpēc izvēlas Latvijas zīmolu alu ir tā ierastā garša (34%), plašais piedāvājums (26%) un augstā kvalitāte (25%). Vērojot pieprasījumu un iedzīvotāju alus baudīšanas paradumus, “Maxima” veikalos attīstām alus sortimentu – līdz ar vasaras sākumu mūsu veikalos pieejami 55 jauni vietējā zīmola alus, ievērojami paplašinot tieši amata jeb craft alus piedāvājumu. Priecē, ka pētījuma statistika atspoguļojas arī “Maxima” veikalu alus pārdošanas topā – no TOP 5 pirktākajiem aliem, 4 ir vietējā zīmola ali.”

Savukārt ārvalstu zīmola alu izvēlas 24% respondentu. Vīrieši (28%) biežāk nekā sievietes (19%) patērē ārvalstu zīmolu darināto alu. Tie respondenti, kuri iegādājas ārvalstu brūvējumus, norādījuši, ka visbiežāk izvēlas čehu alu (22%). Tāpat iedzīvotāji izvēlas arī beļģu (17%), vācu (16%), dāņu (12%), nīderlandiešu (7%) un īru (5%) alu.

Par nozares apskatu “Maxima mazumtirdzniecības kompass”:

“Maxima mazumtirdzniecības kompass” ir visaptverošs mazumtirdzniecības nozares apskats, kurā mazumtirdzniecības tīkla “Maxima Latvija” eksperti ir snieguši savu vērtējumu par situāciju mazumtirdzniecībā un tās attīstības tendencēm nākotnē. Apskats tapis, balstoties uz “Maxima Latvija” datiem, kā arī piesaistot nozares labākos pētniekus no tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un izmantojot datus no Centrālās statistikas pārvaldes un citiem avotiem. Pētījums par dzērienu nozari veikts sadarbībā ar alus darītavu “Valmiermuiža”.

Pētījums tika veikts sadarbībā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS 2019. gada aprīlī – tajā piedalījās 1005 respondenti vecumā no 18 līdz 75 gadiem.

SIA "Maxima Latvija"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

decembris 2019
P O T C P S Sv
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 1112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli