2020. gadā "Orkla Latvija" turpmākā attīstībā investēs vairāk nekā 4 miljonus eiro


Orkla_Latvija public. foto
"Orkla Latvija" 2020. gadā turpina pozīciju stiprināšanu tirgū un plāno investēt vairāk nekā četrus miljonus eiro organizācijas attīstībā, ilgtspējas stratēģijas īstenošanā, kā arī jaunos un inovatīvos produktos. Kopumā kopš 2015. gada ražošanā, neskaitot pirkšanas un pārdošanas darījumus, "Orkla" ir investējusi vairāk nekā 40 miljonus eiro Latvijas biznesa attīstībā, bet līdz 2023. gadam ieguldījumu apjoms pieaugs vairākas reizes.

Šobrīd mums Latvijā ir piecas ražotnes un būvējam Ādažos jaunu ražotni “Laimai”. Mūsu saimniecībā ir arī 20 “Laimas” saldumu tirdzniecības veikali un “Laimas” šokolādes muzejs. Faktiski katrā ražotnē veicam investīcijas ne tikai tās uzturēšanai, bet arī nepārtraukti modernizējam un attīstām mūsu ražošanas procesus, lai strādātu efektīvāk un garantētu mūsu zīmolu stiprināšanu, kā arī uzņēmuma ilgtermiņa izaugsmi. Papildus tam mūsu uzmanības fokusā ir ilgtspējas jautājumi un darbaspēka trūkums, kam pievēršam lielu uzmanību, īstenojot investīciju projektus, uzsver “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Kopumā “Orkla Latvija” šogad investēs ražošanas procesu pilnveidē un jaunu iekārtu iegādē, kā arī jaunu produktu attīstībā, darba vides un drošības uzlabošanā, ilgtspējas projektos, tostarp energoefektivitātes veicināšanā, kā arī IT infrastruktūras un loģistikas procesu pilnveidē.

Lielākie 2020. gada investīciju projekti būs “Ādažu Čipsu” ražošanas līniju pilnveide jaunu produktu attīstībai, čipsu un sāļo uzkodu kastu pakošanas automatizācija, vafeļu ražošanas līnijas pilnveide “Staburadzes” ražotnē, kā arī “Spilvas” ražotnes kvalitātes kontroles sistēmu attīstība. Tiks veikta arī vairāku “Laimas” saldumu tirdzniecības veikalu rekonstrukcija un “Laimas” šokolādes muzeja ekspozīciju atjaunošana.

Papildus minētajiem investīciju projektiem mēs šogad pabeigsim pēdējo gadu lielāko projektu – “Laimas” jaunās ražotnes būvniecību. Godinot zīmola “Laima” 150 gadu jubileju, jau šogad vērsim durvis jaunajām zīmola mājām,” papildina Toms Didrihsons.

Kā jau ziņots iepriekš, “Orkla Latvija” “Laimas” jaunās ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā investējusi 20 miljonus eiro.

2019. gadā “Orkla” nostiprināja savas pozīcijas Latvijas tirgū, apvienojot “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un “Orkla Foods Latvija”, tādējādi izveidojot vienotu plaša patēriņa zīmolu preču organizāciju Latvijā. Jaunās organizācijas nosaukums ir “Orkla Latvija”. SIA “Saldumu tirdzniecība” un SIA “Latfood Agro” ir pilnībā SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” piederoši uzņēmumi. 

Par “Orkla Latvija”:

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro. “Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.

 

“Orkla Latvija”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

novembris 2020
P O T C P S Sv
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums