BITE veic zīmola modernizēšanu, padarot to atbilstošāku mūsdienu prasībām


public. foto
Mobilo sakaru operators BITE ir veicis zīmola identitātes modernizēšanu, atbilstoši jaunajām izmaiņām pārveidojot gan uzņēmuma digitālo platformu, gan 38 salonus. Veiktās zīmola izmaiņas saglabā BITES vērtības, bet vienlaikus pasvītro uzņēmuma ambīcijas attīstīt modernus telekomunikāciju un IKT risinājumus un pakalpojumus, kas orientēti gan uz privāto, gan biznesa klientu segmentu.

Jauno vizuālo identitāti, kas ir vienota visā Baltijā, radījusi pasaulē vadošā zīmolu aģentūra “Interbrand”. Šis uzņēmums konsultē arī tādas kompānijas kā “Samsung”, “Philips”, “Nissan” un citas. BITES vizuālās identitātes izmaiņu mērķis ir atjaunot esošo zīmolu, pielāgot to mūsdienu prasībām, kad telekomunikāciju nozare kļūst arvien digitālāka. Zīmolam ir piešķirts vieglums, to ir iespējams pielietot dažādās vidēs, īpaši fokusējoties uz digitālajiem risinājumiem, kas ir ļoti aktuāli straujajai telekomunikāciju nozares digitalizācijai. Tāpat arī logo un tā pielietojums vizuālajos materiālos ir padarīts plašāks un mūsdienīgāks, vienlaikus saglabājot esošās vizuālās identitātes pamatu.

“Uzskatu, ka BITES zīmola maiņa nav revolūcija, bet ir organiska evolūcija. Proti, atsvaidzinātajā BITES zīmolā esam saglabājuši gan raksturīgās krāsas, gan pašu logo pamatu, to padarot mūsdienīgāku gan vizuālajā, gan pielietojamības ziņā. Šo piecpadsmit pastāvēšanas gadu laikā mēs esam auguši un kļuvuši par digitālu kompāniju, klientiem nu jau piedāvājot ne vien telekomunikāciju pakalpojumus, bet arī integrētus IKT risinājumus. Tāpat esam arī soli pirms jaunu, digitālu produktu ieviešanas, līdz ar to likumsakarīgi arī mūsu zīmols mainās un kļūst atbilstošāks dinamiskajai telekomunikāciju nozarei. Vienlaikus esam saglabājuši esošā zīmola vīziju un vērtības, pozicionējumu un mūsu fokusu uz klientu vajadzībām,” pauž BITES vadītājs Kaspars Buls.

Jaunās vizuālās identitātes izstrādes darbi sākušies jau pērn, savukārt tās ieviešana BITES salonos tiks veikta tuvākā mēneša laikā, lielāko daļu salonu pielāgojot atbilstoši jaunajai vizuālajai identitātei jau tuvāko divu nedēļu laikā.

Par BITI:

BITE ir visstraujāk augošais mobilo sakaru operators Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vajadzībām atbilstošus mobilo sakaru pakalpojumus. Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Pateicoties pārdomātai tīkla attīstības stratēģijai, operators nodrošina sabalansētu tīkla kvalitāti, kas ļauj nodrošināt klientiem Ultra HD kvalitātes balss pakalpojumus, īpaši zemus latentātes jeb signāla aiztures rādījumus, stabilu un ātru internetu u.tml. Šobrīd jaudīgais BITES 4G internets ir pieejams jau 99.99% valsts iedzīvotāju.

 

BITE
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

oktobris 2020
P O T C P S Sv
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums