Par 30% audzis pieprasījums pēc "Staburadzes" mazajiem konditorejas izstrādājumiem


public. foto
"Orkla Latvija" 2019. gada pārdošanas dati liecina, ka pieprasījums pēc "Staburadzes" mazajiem konditorejas izstrādājumiem ir pieaudzis par 30% salīdzinājumā ar 2018. gadu. Lielākoties noieta izaugsmi veicināja "Cielaviņas" deserts (+105%), "Braunijs" (+98%) un tradicionālais latviešu gardums – biezpienmaize (+26%), kā arī segmenta sortimenta pilnveide ar klasiskajiem produktiem ērtākā, mazākā formātā.

Mūsu sortimenta attīstības procesa centrā vienmēr ir produkcijas cienītājs – viņa vajadzības un vēlmes. “Staburadze” ir zīmols, kuru iecienījuši cilvēki paaudžu paaudzēs, tādēļ mēs apvienojam meistarību ar moderno dzīves ritmu, radot atbilstošus produktus. Jau vairāk nekā trīs gadus mēs konsekventi attīstām mazo konditorejas izstrādājumu segmentu – sākotnēji to papildinājām ar sešu mazo kūciņu formāta iepakojumiem, tad sekoja leģendārās tortes “Cielaviņa” deserts, bet pērn tirgū sākām piedāvāt divpaku mazās kūciņas. Jaunā formāta iepakojums ir lieliski piemērots ikdienas steigā, sevis palutināšanai vai kā neliels uzmanības apliecinājums. Visas mazās kūciņas gluži tāpat kā lielās tortes ir roku darbs un kārtējais mūsu meistaru prasmju apliecinājums,” stāsta “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

2020. gadā Latvijā vadošais konditorejas zīmols “Staburadze” atzīmē 110 gadu jubileju. Vairāk nekā gadsimta garumā “Staburadze” ir radījusi uzticamus, unikālus un augstākās kvalitātes konditorejas izstrādājumus . Kopš zīmola pirmsākumiem un arī šodien visas “Staburadzes” tortes un kūkas tiek radītas ar rokām, arī mazās versijas tādiem iecienītiem “Staburadzes” produktiem kā “Cielaviņa”, “Skudru pūznis” un “Zefīra Mākoņkūkas.”

“Staburadzes” sortimentu veido vairāk nekā 80 dažādi produkti – tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi konditorejas izstrādājumi. 2020. gada janvārī “Staburadze” papildinājusi mazo konditorejas izstrādājumu sortimentu ar divpaku formāta “Skudru pūžņu” kūciņām. Daļa “Staburadzes” produkcijas pieejama ne tikai Latvijā, bet arī ārvalstīs. Populārākais zīmola produkts ir torte “Cielaviņa”.

Par “Orkla Latvija”:

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro. “Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta” un citus.

 

“Orkla Latvija”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

jūnijs 2020
P O T C P S Sv
1 2 3 4567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums