"Laimas" jaunajā ražotnē Ādažos iemūrē vēstījumu nākamajām paaudzēm


Laika_kapsulas_iemūrēšana_Laimas_ražotne public. foto
2020. gada 22. janvārī Ādažos, Laimas ielā 6, pie jaunās "Laimas" ražotnes iemūrēta laika kapsula, kas sevī glabā laba vēlējumus no Latvijas Republikas zemkopības ministra Kaspara Gerharda, "Orkla" grupas un "Orkla Latvija" komandas, Ādažu novada domes, kā arī būvfirmas "Merks" pārstāvjiem. Zīmīgi, ka ar kapsulas iemūrēšanu teju noslēdzies pēdējais ražotnes būvniecības posms, lai jau šā gada otrajā pusē ēku nodotu ekspluatācijā.

Latvijas Republikas zemkopības ministrs Kaspars Gerhards laika kapsulā ievietoja īpašu vēstījumu zīmola “Laima” un uzņēmuma nākotnei, kā arī daļu no konfektes “Trifele” iepakojuma, lai simbolizētu izsenu latviešu vērtību un tradīciju spēku, kā arī iezīmētu šo vērtību turpināšanas nozīmi nākotnē. Ādažu novada domes priekšsēdētājs Māris Sprindžuks simboliski papildināja kapsulu ar jaunāko “Ādažu Vēstis” izdevumu, uzsverot veiksmīgo sadarbību novada un uzņēmuma starpā. Būvfirmas “Merks” valdes priekšsēdētājs Oskars Ozoliņš uzņēmuma vārdā kapsulā ievietoja gadskārtu monētu, vēlot  veiksmi un izdošanos tālākajā “Orkla Latvija” attīstībā. “Orkla” grupas pārstāve, “Confectionery & Snacks” biznesa virziena izpilddirektore un valdes priekšsēdētāja Šanete Heuana-Fladbī (Jeanette Hauan Fladby) kapsulā pievienoja dažādu grupas uzņēmumu konfekšu iepakojumus, simbolizējot sadarbības iespējas grupas ietvaros, kuras pavērs jaunā “Laimas” ražotne. Visbeidzot “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons laika kapsulu papildināja ar vēstījumu visa uzņēmuma vārdā, kā arī ar savu iecienītāko “Laimas” konfekti kopš bērnības – “Serenādi”.


Laika_kapsulas_iemūrēšana_Laimas_ražotne public. foto

Katra jaunā ražotne un investīcijas mūsu valstīt apliecina to, ka latvieši ir spējīgi uzņēmēji un prot ar savu meistarību pārliecināt, ka tieši Latvija ir īstā un vienīgā vieta ieguldījumiem biznesa attīstībā. Jaunās “Laimas” ražotnes projekts uzskatāmi apliecina to, ka “Orkla Latvija” ir viens no tiem uzņēmumiem, kas strādā pie tā, lai ne tikai radītu jaunus produktus, bet arī attīstītu vēsturiskus un mīlētus zīmolus šeit Latvijā, piesaistot investīcijas un ieguldījumus, kas palīdz attīstīt kopējo valsts tautsaimniecību. Tādēļ ir svarīgi atbalstīt tos ražotājus, kuru produkcija top tieši šeit – Latvijā. Novēlu panākumus “Orkla Latvija” komandai Latvijas saldumu rūpniecības stāsta turpināšanā jaunā attīstības gultnē,” uzsver Latvijas Republikas zemkopības ministrs Kaspars Gerhards.

2020. gads ir patiesi nozīmīgs mūsu uzņēmumam, jo Latvijā mīlētākais saldumu zīmols atzīmē 150 gadu jubileju un zīmīgi šajā pat gadā durvis vērs jaunā, modernā un ilgtspējīgā “Laimas” ražotne nākamajiem gadu desmitiem. Esmu patiesi pateicīgs mūsu mērķtiecīgajai komandai, kas kopā ar būvniekiem un mūsu partneriem roku rokā strādājusi, lai šo projektu īstenotu. Šobrīd esam teju pabeiguši ēkas celtniecību, ir jāsāk sagatavošanās darbi ražošanas pārcelšanai, lai jau 2020. gada otrajā pusē mēs vērtu durvis “Laimas” jaunajai ražotnei, kas būs ievērojams pamats “Laimas” un “Orkla Latvija”, kā arī kopējai Latvijas saldumu rūpniecības tālākai attīstībai,” skaidro “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.


Laika_kapsulas_iemūrēšana_Laimas_ražotne public. foto

Kā jau ziņots iepriekš, “Orkla Latvija” šī projekta īstenošanā – jaunās “Laimas” ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā – investējusi 20 miljonus eiro.

Video pieejams šeit: https://youtu.be/K54ABYYLcXA

“Laimas” sortimentu šobrīd veido vairāk nekā 200 dažādi šokolādes saldumi, kā arī tas turpina pilnveidoties un attīstīties. Līdz pat jaunās ražotnes darbības uzsākšanai, Rīgā turpināsies “Laimas” saldumu ražošana ar specializāciju, ražojot šokolādes konfektes, šokolādes un graudaugu batoniņus, šerbetus, zefīrus, vafeļu konfektes, vafeļu tortes, marmelādes un arī “Laimas” ekskluzīvos, ar rokām gatavotos saldumus. “Laimas” Latvijas komanda turpina strādāt pie inovatīvām receptūrām, turklāt jaunajā “Laimas” ražotnē Ādažos atradīsies moderna attīstības laboratorija, kas ļaus attīstīt un pilnveidot arvien jaunus produktus.

Par “Orkla Latvija”:

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro. “Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.

 

“Orkla Latvija”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

novembris 2020
P O T C P S Sv
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums