"Maxima" pirmā pasaulē ievieš unikālus Mākslīgā intelekta risinājumus pārtikas mazumtirdzniecībā


Maxima klienti ieperkas. public. foto
Lai nodrošinātu vēl zemākas cenas saviem klientiem, "Maxima" veikalos pakāpeniski tiek ieviesti unikāli Mākslīgā intelekta risinājumi, uzlabojot darba efektivitāti, iepirkšanās pieredzi klientiem, kā arī līdzsvarojot darbinieku slodzi. Jau šobrīd lielākajos "Maxima" veikalos preču plauktu piepildījumu un kasu noslodzi pārvalda Mākslīgā intelekta risinājumi.

“Mūsu mērķis, ieviešot unikālas jaunākās paaudzes tehnoloģijas “Maxima” veikalos, ir sniegt praktisku pievienoto vērtību mūsu klientiem - augstas kvalitātes produktus par pieejamām cenām un pašreizējās konkurences un tirgus apstākļos, to iespējams nodrošināt, vēl vairāk efektivizējot pašu darbu, kā arī nepārtraukti uzlabojot iepirkšanās pieredzi. Tādēļ mērķtiecīgi turpinām veikalu modernizāciju, lai katrs klients justos gaidīts kā arī ērti un ātri varētu iegādāties savus iecienītākos produktus,” stāsta “Maxima Latvija” valdes loceklis Jānis Vanags.

Uzņēmumā ieviestās Mākslīgā intelekta tehnoloģijas rūpējas par to, lai klientu iecienītākie produkti, kā piemēram, piena izstrādājumi, gaļa un dzērieni, pircējiem būtu nepārtraukti pieejami.

Identiska pieeja tiek izmantota pie kasēm - gadījumā, ja cilvēku skaits pie kasēm pārsniedz noteikto normu, veikala direktors saņem informāciju planšetē un efektīvi organizējot darbu, varēs atvērt papildu kasi ātrākai klientu apkalpošanai.

Līdz šim “Maxima” veikalos ieviesta virkne jaunu un digitālu inovāciju, kas uzlabo iepirkšanās pieredzi klientiem un atvieglo ikdienu darbiniekiem. Klientu iecienītas jau vairāk kā 10 gadus ir pašapkalpošanās kases veikalos visā Latvijā. Veikalos ieviesta arī digitalizēta sistēma preču derīguma termiņa automātiskam monitoringam, kas palīdz savlaicīgi identificēt pārtikas produktus, kuriem tuvojas derīguma termiņa beigas, tādējādi samazinot pārtikas pārpalikumu daudzumu. Tāpat “Maxima XXX” veikals t/c “Akropole” kā pirmais Baltijā ieviesa elektroniskās cenu zīmes vairākiem tūkstošiem preču, atvieglojot ikdienu darbiniekiem un nodrošinot pārskatāmu, aktuālu un precīzu informāciju pircējiem.

Šeit ir pieejams video par mākslīgā intelekta darbību ikdienā:

  • https://youtu.be/fM_cM77T4Qc

  • https://we.tl/t-qtzrQyEmZp

  • Par SIA „Maxima Latvija”:

    SIA "Maxima Latvija" ir mazumtirdzniecības tīkls ar 173 veikaliem Latvijā, no kuriem 136 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un septiņi ir “XXX” formāta veikali, kā arī seši ir "Maxima Express" veikali. Šogad "Maxima" ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku. Uzņēmuma veikalos strādā aptuveni 7500 profesionāļi, uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv. "Maxima" veikali sortimentā Latvijā ir līdz pat 60 000 produktu. "Maxima" turpina paplašināt vietējo produktu sortimentu un piegādā tos no lauksaimniekiem, zemniekiem, vidējiem un mazajiem uzņēmumiem, kā arī amatniekiem, kuri atrodas tuvu pircēju dzīvesvietām. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas "Maxima Grupe", kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

     

SIA "Maxima Latvija"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

oktobris 2020
P O T C P S Sv
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 3031

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums