"Maxima" uzsāk Biznesa pakalpojumu centra izveidi


Maxima_Inga Seninga public.foto
Lai pilnveidotu klientu pieredzi un stiprinātu tās stratēģisko vadību, "Maxima Latvija" uzsākusi Biznesa pakalpojumu centra izveidi. Tā ietvaros tiks izveidota vienota platforma, kurā tiks reģistrēti un strukturēti visi klientu un darbinieku pieprasījumi, jautājumi un cita informācija, ļaujot statistiski fiksēt aktuālākos jautājumus, kā arī savlaicīgi un efektīvi identificēt jomas, kuras nepieciešamas pilnveidot.

“Nodrošināt klientiem vislabāko pieredzi ir viens no “Maxima” izaugsmes stratēģijas mērķiem, tādēļ nepārtraukti ieviešam jaunas tehnoloģijas un risinājumus, kas vērsti uz klientu pieredzes pilnveidošanu. Stiprinot klientu pieredzes pārvaldību augstākās vadības līmenī, esam uzsākuši darbu pie jaunas uzņēmuma struktūrvienības izveides, uzticot to zinošam un profesionālam klientu attiecību ekspertam Ingai Šeningai, kurai ir vairāk kā 20 gadu pieredze klientu pieredzes vadībā,” saka “Maxima Latvija” valdes locekle Kristīne Āboltiņa.

Ingas Šeningas pienākumos ietilps jaunā Biznesa pakalpojumu centra izveide, vadība un darbības nodrošināšana. Plānots, ka Biznesa pakalpojumu centrs klientiem un darbiniekiem būs pieejams no 2020. gada sākuma, līdz tam koncentrējoties uz tā izveidi, testēšanu un labākas pieredzes ieviešanu praksē.

“Biznesa pakalpojumu centra izveide būs ieguvums gan “Maxima” veikalu darbiniekiem, gan ikvienam pircējam. Viens no galvenajiem uzdevumiem būs ātras un ērtas informācijas aprites sistēmas izveide, kas veicinās veikalu operatīvo darbu un nodrošinās pilnveidotu informācijas apmaiņas procesu ar mūsu klientiem,” norāda “Maxima” Biznesa pakalpojumu centra vadītāja Inga Šeninga.

Inga Šeninga iepriekš 20 gadus strādājusi "SEB” bankā, ieņemot ar klientu pieredzes pilnveidi un jaunu produktu un pakalpojumu sistēmu ieviešanu un attīstību saistītus amatus. Viņas pārziņā bijusi klientu centra vadība, euro ieviešanas projekti, kredītu izsniegšanas sistēma, produktu un procesu nodaļas vadība un citi uz klientu pieredzi vērsti projekti. I.Šeningai ir trīs augstākās izglītības ekonomikā un uzņēmējdarbībā: Daugavpils Pedagoģiskajā Universitātē iegūts bakalaura grāds ekonomikā, Latvijas Universitātē iegūts maģistra grāds uzņēmējdarbībā un Makvērijas Universitātē Sidnejā, Austrālijā, iegūts maģistra grāds uzņēmējdarbībā.

Par SIA „Maxima Latvija”:

SIA "Maxima Latvija" ir mazumtirdzniecības tīkls ar 167 veikaliem Latvijā, no kuriem 130 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un septiņi ir “XXX” formāta veikali, kā arī seši ir "Maxima Express" veikali. Šogad "Maxima" ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku. Uzņēmuma veikalos strādā aptuveni 7500 profesionāļi, uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv. "Maxima" veikali sortimentā Latvijā ir līdz pat 60 000 produktu. "Maxima" turpina paplašināt vietējo produktu sortimentu un piegādā tos no lauksaimniekiem, zemniekiem, vidējiem un mazajiem uzņēmumiem, kā arī amatniekiem, kuri atrodas tuvu pircēju dzīvesvietām. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas "Maxima Grupe", kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

SIA "Maxima Latvija"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

jūnijs 2020
P O T C P S Sv
1 2 3 4 5 67
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums