Investējot 100 000 eiro, BITE izstrādājusi mobilo aplikāciju "ManaBite"


public. foto
Analītikas kompānijas "Statista" dati liecina, ka pērn visvairāk lejupielādēto mobilo aplikāciju grupa bijusi "mobilie rīki" – šīs aplikācijas ikdienā aizvieto pakalpojumus, kas parasti ir pieejami telefoniski vai klātienē. Pieaugot mobilo ierīču izmantošanai cilvēku ikdienā, kā arī modernizējot un digitalizējot klientu servisa pakalpojumus, mobilo sakaru operators BITE, investējot 100 000 eiro, ir izstrādājis mobilo aplikāciju "ManaBite".

Mūsdienās daudzas darbības, kas iepriekš tika veiktas klientu apkalpošanas centros un salonos, piemēram, dažādu produktu un pakalpojumu iegāde, savu kontu pārvaldība u.tml., ir pārnestas uz digitālo vidi. Turklāt, lai cilvēku ikdiena būtu ērtāka, uzņēmumi piedāvā mobilās aplikācijas, kas ļauj savus kontus pārvaldīt no personīgā viedtālruņa. Īpaši raksturīgi tas ir finanšu un tehnoloģiju, telekomunikāciju u.c. nozaru uzņēmumiem, kuros šādas aplikācijas pakāpeniski kļūst par ikdienas “higiēnas” palīgrīku, jo dažādu ikdienas jautājumu risināšana attālināti ļauj būtiski ietaupīt laiku.

Piemēram, kā liecina klientu servisa pilnveides kompānijas “CTMA” aptaujas dati, tikai 5% respondentu, saskaroties ar problēmām, vēlas zvanīt uzņēmumu klientu servisam, lai lūgtu palīdzību. Tāpēc 95% mēģina risināt problēmu saviem spēkiem. Bet analītikas kompānijas “Statista” dati liecina, ka pērn visā pasaulē lejupielādēti aptuveni 205 miljardi mobilo aplikāciju, un visvairāk lejupielādēto aplikāciju grupa bijusi “mobilie rīki”. Šajā grupā ietilpst dažādas mobilās aplikācijas, kas aizvieto tos pakalpojumus, kas klasiski pieejami telefoniski vai klātienē, piemēram, taksometra izsaukšana, ēdiena pasūtīšana, viesnīcas rezervācija u.tml.

“Digitālajā laikmetā tehnoloģijas ir klientu apkalpošanas attīstības virzītājspēks. Vienlaikus ikdienā rūpējoties par klientiem, tiecamies nodrošināt pēc iespējas ērtāku un vienkāršāku pakalpojumu pieejamību, tāpēc mobilā aplikācija bija likumsakarīgs solis BITES “gudro risinājumu” groza papildinājumam. Tā ir ikdienas palīgs, kurā nepieciešamo informāciju klients var atrast pats, kā arī veikt nepieciešamās darbības ātri un vienkārši. Aplikācija sniegs iespēju ekonomēt laiku pakalpojuma saņemšanā, kā arī padarīs klientu apkalpošanas pieredzi vēl pieejamāku un vienkāršāku,” stāsta BITES mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Mobilajā aplikācijā “ManaBite” gan privātpersonām, gan uzņēmumiem būs iespēja pārvaldīt savus kontus, sekot līdzi aktuālajam mobilo sakaru, tostarp datu, patēriņam, kā arī apskatīt, un apmaksāt rēķinus pat ar vienu “klikšķi”, pieslēgt un atslēgt pakalpojumus neatkarīgi no atrašanās vietas, kā arī saņemt īpašus individuālos piedāvājumus.

Jau šobrīd mobilā aplikācija “ManaBite” ir pieejama klientiem, kuri lieto mobilās ierīces gan ar “Android”, gan ar “iOS” operētājsistēmām. To var lejupielādēt lietotņu veikalos “App Store” un “Google Play”. Jāuzsver, ka “ManaBite” iespējams lietot vairākās ierīcēs vienlaicīgi, kā arī viens lietotājs var pievienot vairākus kontus un numurus – tāpat, kā tas pašlaik iespējams pašapkalpošanās portālā “Manabite.lv”.

Par BITI:

BITE ir straujāk augošais mobilo sakaru operators Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vēlmēm un vajadzībām atbilstošus mobilo sakaru pakalpojumus. Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Šobrīd jaudīgais BITES 4G internets ir pieejams jau 99% valsts iedzīvotāju.

BITE
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

septembris 2019
P O T C P S Sv
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23242526272829
30      

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  Kafijas automātu remonts  granulu katli