Jaunieši visā Latvijā aicināti piedalīties "Time to Move" T kreklu dizaina konkursā 2019


public. foto
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra (JSPA) informē, ka arī šogad Eiropas informācijas tīkls jauniešiem Eurodesk visā Eiropā īsteno informatīvu kampaņu jauniešiem "Time to Move". Tās laikā katrā valstī notiks dažādi pasākumi jauniešiem ar mērķi stāstīt viņiem par plašajām iespējām iesaistīties jaunatnes jomas projektos un dažādās jauniešiem paredzētās iniciatīvās. Tāpat "Time to Move" laikā jaunieši ir aicināti piedalīties T kreklu dizaina konkursā un iegūt vērtīgas balvas. Konkurss norisinās līdz 31. oktobrim.

T kreklu dizaina konkurss paredzēts jauniešiem vecumā no 13 līdz 30 gadiem. Konkursa uzdevums – izveidot dizainu “Time to Move” T kreklam, kurš visprecīzāk ataino kampaņas garu. Uzvarētāji iegūs vērtīgas balvas, kas palīdzēs uzsākt ceļojumu pa Eiropu.

Pirmās vietas ieguvēji katrs saņems Interrail Global Pass, kuru varēs izmantot 7 dienas viena mēneša laikā. Piecu interesantāko darbu autori saņems Eastpak mugursomu, bet autors, kurš uzvarēs balsojumā, saņems Eastpak bagāžas somu.

Detalizētāk par T krekla dizaina konkursu

Dizaina veidošanā var izmantot fotogrāfijas, digitāli veidotas ilustrācijas, ar roku zīmētus zīmējumus. Tāpat var izmantot tikai tekstu vai izvēlēties kādu citu tehniku savas idejas pasniegšanai.

Lai pieteiktos konkursā, jaunietim nepieciešams ievietot sevis izveidoto T krekla dizainu mājaslapā contest.eurodesk.eu. Nepieciešams izdomāt arī sava darba nosaukumu un pievienot īsu aprakstu par darba autoru.

Lūdzam ņemt vērā, ka jāiesniedz tikai izveidotais attēls, nevis kā makets uz T-krekla.

Konkurss norisinās līdz 2019. gada 31. oktobrim. Pēc konkursa noslēguma Eurodesk izvēlēsies uzvarētāju divās kategorijās: vienu vecuma grupā no 13 līdz 19 gadiem un otru vecuma grupā no 20 līdz 30 gadiem. Papildus minētajiem uzvarētājiem Eurodesk izvēlēsies vēl piecus interesantākos darbus, kā arī noteiks vienu uzvarētāju, kurš savācis visvairāk balsu publiskajā balsošanā.

Plašāk par konkursu contest.eurodesk.eu, (šajā vietnē notiks arī publiskā balsošana).


 

Par kampaņu “Time to Move”

Kampaņa “Time to Move” ir Eiropas informācijas tīkla jauniešiem Eurodesk organizēta akcija, kas ik gadu oktobrī iepazīstina jauniešus ar simtiem iespēju doties uz ārvalstīm un piedalīties starptautiskos projektos, iepazīt Eiropu vai iegūt labu pieredzi nākotnei. Latvijā kampaņu “Time to Move” īsteno JSPA, sadarbojoties ar Eurodesk reģionālajiem koordinatoriem un informatīvajiem punktiem.

Par Jaunatnes starptautisko programmu aģentūru

JSPA darbojas kopš 1999. gada. Tā ir izglītības un zinātnes ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir veicināt jauniešu aktivitāti un mobilitāti, līdzdalību jaunatnes brīvprātīgajā darbā, neformālās izglītības un jaunatnes informācijas programmās un projektos, kā arī veicināt jauniešu neformālo izglītību saistībā ar mūžizglītību.

JSPA administrē dažādas starptautiskas un nacionālas programmas: “Erasmus+: Jaunatne darbībā”; “Eiropas Solidaritātes korpuss”; Eiropas Komisijas informācijas tīklu jauniešiem Eurodesk, eTwinning, Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmu, Jauniešu garantijas projektu “PROTI un DARI!”. Kopējā summa, kas pieejama JSPA administrēto programmu projektu īstenošanai 2019. gadā ir vairāk nekā 6 miljoni eiro.


 

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

novembris 2019
P O T C P S Sv
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 151617
18192021222324
252627282930

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli