Eiropas Zinātnieku nakts ietvaros darbosies STEaMup interaktīvā laboratorija

Fiziķis Valdis Zuters un komiķis Kozmens izklaidēs Eiropas Zinātnieku naktī

Jau šo piektdien, 27. septembrī, Eiropas Zinātnieku nakts ietvaros, VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) ielūdz ikvienu interesentu uz STEaMup interaktīvo laboratoriju, kurā aizraujošus eksperimentus demonstrēs talantīgais fizikas pasniedzējs Valdis Zuters un laboratorijas īpašais viesis – atraktīvais komiķis Kozmens.

Laboratorija atradīsies Latvijas Universitātes Dabas mājā un apmeklētājiem būs pieejama no plkst. 18:00 līdz plkst. 22:00.

Gan lielākiem, gan mazākiem topošajiem zinātniekiem būs iespēja uzzināt, kā ikdienas dzīvē ikviens no mums izmanto Ņūtona likumu, vērot eksplozīvus paraugdemonstrējumus, noskaidrot, kā iespējams izmērīt magnētisko lauku ar telefonu, uzņemt bezgalīgo selfiju, kā arī daudz ko citu.

Eiropas Zinātnieku nakts ir ikgadējs pasākums, kurš notiek septembra pēdējā piektdienā vienlaicīgi vairāk nekā 30 valstīs un 300 pilsētās, lai saistošā veidā skaidrotu zinātnes sasniegumus, ļaujot ikvienam interesentam ielūkoties zinātnisko laboratoriju darba noslēpumos. 27. septembrī 17 Latvijas pilsētās un novados notiks Eiropas Zinātnieku nakts pasākumi, kuru vadmotīvs šogad ir “Zinātne nākotnei”. Lai sniegtu iespēju iepazīties ar zinātnes sasniegumiem un zinātnieku darbu, durvis apmeklētājiem vērs zinātniskie institūti, augstskolas un citas iestādes vairāk nekā 40 norises vietās visā Latvijā. Ieeja pasākumā brīva.

STEaMup interaktīvā laboratorija tapusi projekta “Latvijas Dzinējspēks” ietvaros, kas radīts ar mērķi motivēt un iedvesmot skolēnus paraudzīties uz STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) priekšmetiem no cita skatu punkta. Tostarp, ir izstrādāta mājas lapa STEaMup.lv, kas ir kā palīgs eksakto priekšmetu apgūšanā. kas atvieglina un padara aizraujošu mācīšanās procesu.

Zane Zonne
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru